Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Taka sytuacja...
Przy nadaniu przesyłki, w kroku drugim wyświetlił mi się komunikat po angielsku proszący o ponowienie nadania ponieważ wystąpił błąd, więc kliknąłem jeszcze raz "ZAMÓW PRZESYŁKI".
Minutę później w zakładce "Zamówione przesyłki" widzę dwie identyczne pozycje. Klikam "Szczegóły" i mimo, że zamówiłem przesyłkę minutę temu to przycisk "Anuluj przesyłkę" jest niedostępny.
Jak w takim wypadku anulować zduplikowaną przesyłkę?
Jej numer to: 1004866209353U
Pozdrawiam
Lech
@Elo-Car zweryfikuję sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@Elo-Car API DPD nie wspiera anulowania przesyłek stąd brak możliwości usunięcia.
Pamiętaj, że dopiero odebrane przez przewoźnika przesyłki są rozliczane, więc ta zduplikowana nie będzie brana pod uwagę.
Ok. Dobrze wiedzieć.
Dzięki wielkie.