Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Reklamacja jest zasadna. Zakupiony produkt nie działa. Klient poniósł koszt odesłania przesyłki. Czy mogę zwrócić mu te koszty przy wykorzystaniu tej zakładki zwroty gdzie jest opłata za przedmiot i dostawę? Czy mogę dodać poniesiony przez niego koszt do kosztów dostawy i zamknąć sprawę. Czy muszę zrobić to oddzielnie zlecając mu zwrot wpłaconych środków za przedmiot i dostawę a prosić oddzielnie o podanie konta bankowego i zwrócić mu tak koszt przesyłki?
@homesay-pl No niby możesz jeśli kwota zwrotu nie przekracza tej zapłaconej przez klienta , trudno będzie jednak ująć to księgowo. Właściwe bedzie jak piszesz poproszenie klienta o dane do przelewu i wykonanie go z odpowiednim tytułem .
Jeszcze jedno pytanie odnośnie tego wątku czy przy reklamacji można się ubiegać o zwrot prowizji. Czy nie przysługuje on w takiej sytuacji?
@homesay-pl tak , jeśli zwrot środków był przez AF nie będzie problemu .