anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak dokonać zwrotu wpłaty kupującemu w momencie gdy jego zamówienie nie jest widoczne w zakładce?

n_klamann
#7 Wielbiciel#
Spoiler
Kupujący dokonał wpłaty poprzec opcję PayU, niestety oferta jest już niekatulana i muszę zwrócić wpłatę. Probleme jest, że zamówienie nie pojawia się w zakładce zamówienia. Dlaczego tak się dzieje? Z pewnością nie jest to winą ustawienia złych filtrów ponieważ próbowałem każdej opcji. 
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

kostas11
#21 Demiurg#

@n_klamann zamówienie masz pewnie tu https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/sprzedane

oddaj na konto które Ci poda 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

markam43
#13 Ambasador#

@n_klamann Jeśli sprzedałeś na Allegro Lokalnie, nie oddasz wpłaty systemowo, musisz ją wypłacić na swoje konto bankowe i oddać kupującemu zwykłym przelewem.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@n_klamann jedyna sprzedaż na Twoim koncie to oferta z Allegro Lokalnie i tutaj @markam43 i @kostas11 mają rację. Zwrotu możesz dokonać bezpośrednio na rachunek Kupującego.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

n_klamann
#7 Wielbiciel#

ok! dziekuje bardzo 🙂 

oznacz moderatorów