Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Klientka zamówiła produkty dwa razy na dwóch etykietach, a chce żeby wysłać towar w jednej paczce jak można ubiegać się o zwrot za etykietę w imieniu klientki.?
Z tego co wiem to nie można.
Jeżeli z InPostu to można :https://inpost.pl/pomoc-czy-moge-otrzymac-zwrot-srodkow-za-niewykorzystana-etykiete
No tak, ale to bezpośrednio w inpost, a ja myślałem o Allegro:)
@donaj_byd A OP zapłacił za etykietę allegro czy inpostowi?
PS O zwrot za niewykorzystaną etykietę ubiega się ten, kto ją opłacił i jej nie wykorzystał (więc nie rozumiem tego dopisku "w imieniu kupującej").
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄