Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Gdy wysyłam do klientów paczki "allegro pobranie" dostaję za jakiś czas te pieniądze na konto, tylko problem polega na tym, ze nie bardzo wiem które transakcję mogę rozliczyć (za które przesyłki zostały mi zwrócone pieniądzę ), w momencie gdy jest ich więcej w jednym przelewie. Nie dostaję na maila żadnego raportu. Gdzie mogę go znaleźć?
@Carfrance24 nie mamy raportu dotyczącego samych pobrań, ale są dwa sposoby na sprawdzenie czy zamówienie zostało opłacone.
Jednym jest sprawdzenie zakładki Zamówienia. Tam pojawia się informacja czy zamówienie zostało opłacone.
Drugim sposobem jest wygenerowanie zestawienia w Zamówienia znajdują się tam informację odnośnie dostawy i kwoty. Możesz też napisać do nas za pomocą tego formularza możemy wygenerować takie zestawienie dla Ciebie, bo wielu sprzedających uważa, że jest czytelniejsze.
Dzień dobry,
Czyli w podsumowaniu kosztów (allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/podsumowanie-kosztów)
nie ma uwzględnionych pobrań (oprócz dopłat do dostawy) i trzeba sobie ich szukać?
@Boorleska rozumiem, że masz na myśli część "wartość sprzedaży produktów" i pytasz, czy w zakładce Podsumowanie kosztów sprzedaży w tym punkcie są również zamówienia dostarczane za pobraniem?
Dopytuję o to, ale będę wdzięczna za potwierdzenie czy mamy na myśli ten sam obszar? 🙂
Tak oto mi właśnie chodzi, bo liczę na różne sposoby i wychodzi mi różnie.
@Boorleska ok, dziękuję za potwierdzenie 👍 Dopytuję o to odpowiedni zespół, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Dziękuję. Będę wdzięczna
@Boorleska przepraszam, że czekałaś na odpowiedź!
Mam już potwierdzenie, że w zakładce Podsumowanie kosztów w część "wartość sprzedaży produktów" powinny być uwzględnione zamówienia płatne przy pobraniu.
Nie ma sprawy. Dziękuję za informację. I jeszcze ostatnie pytanie, czy te zwroty płatności, to są zwroty płatności względem Allegro, czy zwroty do klientów?
@Boorleska zaznaczony fragment odnosi się do zwrotów płatności dla kupujących 🙂
Dziękuję bardzo:)