Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, ciekawe, co o tym sądzicie. Kupującemu pomyliła się rezygnacja z zakupu i nieodebranie przesyłki, o czym Allegro w dyskusji jasno mu przypomniało. Kupił ponadto od osoby prywatnej, więc nie dotyczy go prawo zwrotu konsumenckiego. Po 2 tyg oznaczył dyskusję, jako nierozwiązaną, co oznacza dla mnie kosmiczną ilość pktów karnych, spadek poziomu jakości sprzedaży poniżej neutralnego, co praktycznie oznacza blokadę sprzedaży, gdyż Al nie pozycjonuje już moich ofert w wynikach zapytań. Zamiast konsekwentnie uciąć temat, Allegro zaproponowało wniosek do POK, co może skutkować kolejnymi batami dla mnie. Wiem, że Allegro w swoich ocenach zawsze preferuje stronę kupujących, jednak dla mnie ta sprawa jest zbyt oczywista. Nie znam się - gdyby ktoś mógł mi podpowiedzieć, czy wolno tu wkleić treść dyskusji?
Allegro w dyskusji jasno mu przypomniało.
Kupujący dostanie wypłate z POK, ale skoro Allegro wie, że nie ma zwrotów, to wypłaci ze srodków własnych (naszych!) nie Twoich, tak myślę
Nie koniecznie jakieś konsekwencje, możesz dostać pytania od Allegro Protect to tam nadal pisz że nie odebrał i nie przyjmujesz zwrotu, uważam że tu nie będzie konsekwencji, Tu kupujący powinien opłacić powtórną wysyłkę. Allegro także nie powinno wypłacać rekompensaty, jak chce być dobre to dać etykietę Tobie i kupujący niech sobie odbierze- temat zamknięty byłby.
@ortowski to boty skopiowały odpowiedź z szablonu. Pisz do Allegro o zmianę statusu dyskusji jeżeli jest tak jak piszesz
Sprzedający nie może zakończyć dyskusji.