Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
otrzymuje zwrotna paczke smart uszkodzona w transporcje , w jaki sposob nadac ponownie paczke do paczkomatu ,jezeli mail klienta jest mailem allegro
zwykłym paczkomatem nie da rady bo brak maila , mail allegro nie przejdzie klienta
nie nadawaj, dzwoń do inPostu z pretensjami, paczki są ubezpieczone na 1,000zł, więc na spokojnie 🙂
ale klientowi trzeba towar wymienic
a klient podesłał zdjęcia, że to w transporcie się uszkodziło, czy zrzucił z 10 piętra sam? 🙂
bo jeśli wszystko jest okej, zgodnie ze zdjęciami, to racja, wyślij na stara etykietę smart, mówią, że można jakoś, ale nie wiem, nie wysyłam tak 🙂 jeśli nie no to zamówi drugi raz bez opłacania, a tamto niech anuluje.
Niech klient zrobi zwrot, oddaj mu kasę i niech zakupi ponownie to samo będziesz miał ponowny smart do nadania.
wujek, ale on już paczkę ze zwrotu odebrał, ja myślę, że najpierw reklamacja w inPoście, potem zwroty.. ale czekaj.. smarty wysyłki są za darmo generowane.. kumasz o co mi chodzi, że poprostu już wygenerowaną etykietkę niech wrzuci jeszcze raz i tyle 😄