Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Złożyłem wniosek o zwrot prowizji który został odrzucony z automatu ponieważ przesyłka nie została wysłana . Kupujący zaraz po zakupieniu napisał mi wiadomość ,że prosi o anulowanie zakupu. Odwołałem się od decyzji dołączając screen wiadomości od kupującego. W między czasie kupujący otworzył dyskusję w której miał pretensje ,że nie chcę anulować jego zakupu. Napisałem ,że nie mam takiej możliwości tylko on może anulować zakup.Allegro w ogóle się nie wypowiedziało w tej sprawie . Upłynął termin kupujący również nic nie odpisał. Mój wniosek został ponownie odrzucony. Zwrotu prowizji w kwocie ok 57 zł również nie otrzymałem. Co mogę jeszcze zrobić aby odzyskać zwrot prowizji?Brak słów do całej zaistniałej sytuacji.
Odwołać się ponownie zamówienie opłacone?
Zamowienie nie było opłacone zakup miał być za pobraniem.
A kupujący zrezygnował, masz jakiś papier?
Nie mam żadnego papieru tylko wiadomość od kupującego.Cytuję (...)Nie mogę anulować zamówienia .Skorzystałem z usług serwisu który dostarczył mi towar.Dlatego nie mogę zapłacić przy odbiorze (...)
Właśnie jest problem bo w ogóle mi nie wyszukuje tej aukcji od której chce się odwołać. Wchodząc na tą aukcje chcąc złożyć ponownie o zwrot prowizji wniosek. Mam informację,że moje moje odwołanie wniosku zostało odrzucone.
Nie mam możliwości załączenia produktu którego dotyczy problem. Pokazuje tylko moje zakupy a nie sprzedaż. W dyskusji allegro wypowiedziało się w ten sposób.
@Daro3191 Aldo odpisz w odpowiedzi na wiadomość allegro o odrzuceniu wniosku lub skorzystaj z formularza podanego przez @milka1234567890
miałem podobnie te zło.... nie oddadzą ci , a jak już odpiszą ci abyś poprosił kupującego o odstapienie umowy na pismie sms na czymkolwiek --- z koniami nie wygrasz