Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry ,mam problem z odzyskaniem prowizji.Klientka zakupiła przedmiot płatny za pobraniem naliczono mi prowizję około 40 zł,po czym na drugi dzień wysłała mi w wiadomości do sprzedającego że omyłkowo zakupiła ,i anuluje zakup,poinformowała mnie że ma problem z anulowaniem przez stronę allegro,nie może sobie poradzić .
Napisałam prośbę do allegro o zwrot prowizji w załączniku dodając zrzut ekranu z wiadomością od klientki że anuluje zakup.W innych tego typu przypadkach na forum widzę ze to wystarczyło,niestety mam przedstawić odstąpienie od umowy kupującego czyli? jak to zrobić ?
Z góry dziękuję
@kochamy_ramy5 W takiej sytuacji zwrot prowizji powinnaś otrzymać. Pisz do Allegro do skutku, skoro masz dowód na rezygnację z zakupu - to jest odstąpienie od umowy. Możesz też dołączyć link do śledzenia przesyłki, gdzie będzie info o jej nieodebraniu i powrocie. Trafisz prawdopodobnie na innego pracownika Allegro, który Ci zwrot przyzna.
Dziękuję za odpowiedz a paczki nawet nie wysle ponieważ wykonuję przedmioty na wymiar i potrzebuje około 7 dni na wykonanie,klientka zrezygnowała to nie robię.