anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jak odzyskać prowizję -klient zrezygnował z zakupu za pobraniem

kochamy_ramy5
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry ,mam problem z odzyskaniem prowizji.Klientka zakupiła przedmiot płatny za pobraniem naliczono mi prowizję około  40 zł,po czym na drugi  dzień wysłała mi w wiadomości do sprzedającego że omyłkowo zakupiła ,i anuluje zakup,poinformowała mnie że ma problem z anulowaniem przez stronę allegro,nie może sobie poradzić .

Napisałam prośbę do allegro o zwrot prowizji w załączniku dodając zrzut ekranu z wiadomością od klientki że anuluje zakup.W innych tego typu  przypadkach  na forum widzę ze to wystarczyło,niestety mam przedstawić odstąpienie od umowy kupującego czyli? jak to zrobić ?

Z góry dziękuję

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

@kochamy_ramy5 W takiej sytuacji zwrot prowizji powinnaś otrzymać. Pisz do Allegro do skutku, skoro masz dowód na rezygnację z zakupu - to jest odstąpienie od umowy. Możesz też dołączyć link do śledzenia przesyłki, gdzie będzie info o jej nieodebraniu i powrocie. Trafisz prawdopodobnie na innego pracownika Allegro, który Ci zwrot przyzna.

oznacz moderatorów

kochamy_ramy5
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedz  a paczki nawet nie wysle  ponieważ wykonuję przedmioty na wymiar i potrzebuje  około 7 dni na wykonanie,klientka zrezygnowała to nie robię.

oznacz moderatorów