Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawałem aparat fotograficzny. Chętny kupiec napisał do mnie (przez wiadomości Allegro), umówił się ze mną na obejrzenie i przetestowanie. Przyjechał, obejrzał, zdecydował się i kupił - wszedł na swoje konto na Allegro, kliknął "kup teraz".
I tu pojawił się problem: w opcjach płatności nie było wersji "płatność przy odbiorze" (choć taką w aukcji dopuściłem). Kupujący próbował na różne sposoby, ostatecznie płatność została anulowana (bo miał do wyboru przelew, BLIK, kartę - a był fizycznie u nie i zapłacił mi gotówką.
Teraz moja oferta widnieje jako już sprzedana (i słusznie), ale płatność - jako "anulowana". Ani ja, ani kupujący nie mamy pojęcia, co z tym fantem zrobić. Chciałem jakoś powiadomić o tym Allegro, ale… nie ma jak, bo NIGDZIE na Allegro nie ma jakiejkolwiek możliwości kontaktu z administratorami, portalem, firmą…
Czyli: przedmiot sprzedany, kupujący zadowolony, sprzedający otrzymał pieniądze (w gotówce) - tylko jak to teraz "domknąć", żeby na Allegro było widać, że wszystko jest OK i żeby możliwe było wystawienie sobie komentarzy?
JAK TO MOŻLIWE, że na wielkim portalu handlowym nie ma możliwości skontaktowania się z administracja?
@Janhalb Aby kupujący mógł wybrać odbiór osobisty i zapłatę przy odbiorze, powinieneś w aukcji podać adres punku odbioru - adres ustawiasz tu; https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/punkty-odbioru
Teraz już nic z tą aukcją nie zrobisz, pozostanie nieopłacona w systemie, ale w niczym Ci to nie przeszkadza. Kupujący mimo to może Ci wystawić komentarz, Ty jemu nie możesz. Na Allegro żaden sprzedawca nie może wystawić komentarza kupującemu.
Kontakt z Allegro istnieje, ale jest skrzętnie ukryty; https://allegro.pl/pomoc/kontakt
@xyz96 Czy aby na pewno w tym opisanym przypadku, kupujący może wystawić komentarz?🤔
Dzięki za informacje. Ten "ukryty" kontakt to jednak trochę niepoważne…
@Janhalb @xyz96 nie uważam, żeby kontakt do nas był ukryty. Można to zrobić na wiele sposobów. Napisać na Messengerze lub Twitterze albo tutaj w społeczności Gadane, wpisać "pomoc allegro kontakt" w google wówczas jesteśmy przekierowani do strony wskazanej przez xyz96 i możemy wybrać najwygodniejszą metodę kontaktu.
Nie ukrywamy tego, bo chcemy doradzać i pomagać sprzedającym i kupującym na Allegro 🙂 A wracając do tematu komentarza to Kupujący powinien mieć możliwość wystawienia go, ponieważ to nie zamówienie zostało anulowane, a płatność.
Dziękuję za wyjaśnienia.
Co do kontaktu - ośmielę się nie zgodzić. Nie każdy używa Messengera, nie każdy korzysta z Twittera. Jeśli korzystam z konkretnego portalu - Allegro - to za pośrednictwem tego portalu powinienem mieć możliwość kontaktu z jego administracją / centrum obsługi klienta etc.
Wczoraj dość długo szukałem możliwości kontaktu - nie udało mi się jej znaleźć, dopiero konkretny link podany przez jednego z użytkowników powyżej pozwolił mi trafić do miejsca, gdzie mogłem zgłosić konkretny problem. Uważam, że powinno to być rozwiązane prościej.
@la_nika A ja uważam, że jest ukryty. Dowody masz niemal codziennie, gdy użytkownicy piszą tu o braku możliwości kontaktu. Był taki czas, bardzo krótko, gdy na stronie głównej Allegro był podany bezpośredni link - nazywał się "Kontakt". Wtedy nie był ukryty.
Obecnie nie jest ukryty link do Allegro Gadane - na stronie głównej widzimy "Spytaj Społeczność".
To tak jakby sprzedawcy mieli sobie poszukać na Twitterze, dokąd wysłać przesyłkę.
"A wracając do tematu komentarza to Kupujący powinien mieć możliwość wystawienia go, ponieważ to nie zamówienie zostało anulowane, a płatność"
To powinien, czy ma?
Bo się już tu iskry sypią.
@DECO-MASTER @pulkownik66 komentarza nie można wystawić jeżeli zamówienie zostało anulowane. Jeżeli płatność była anulowana to można wystawić komentarz.
@la_nika Ależ ja dobrze o tym wiem, dla tego zadałem to pytanie xyz , bo ona twierdzi w swoim wpisie inaczej.
Autor postu @Janhalb wyraźnie napisał że kupujący nie może wystawić komentarza, więc musiało być anulowanie zamówienia.
Oczywiście to tylko przypadek, że udało mi się trafnie zrozumieć post autora😂
@pulkownik66 To teraz sobie wejdź w konto autora wątku i przeczytaj komentarz. To konto zwykłe, a anulować transakcję można tylko po zakupie od firmy. Poza tym autor pisał o anulowaniu płatności, nie całej transakcji. Na drugi raz mnie nie podpuszczaj i nie pisz bzdur. Nic ci się nie udało.
Panowie, nie kłóćcie się, mea culpa, napisałem nieprecyzyjnie 🙂
Chodziło mi głównie o tę "zawieszoną" anulowaną płatność - bałem się, że z tego powodu cała transakcja zostanie uznana za niebyłą etc. Okazuje się, że tak nie jest, transakcja jest zamknięta, komentarz można wystawić, wszystko gra i burczy 🙂