anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak reklamować naliczoną prowizję za nieudaną transakcje?

Frymusja
#1 Nowicjusz#

Moje niedopatrzenie asortymentu w "magazynie", w ofertach wisiała oferta produktu, którego nie miałam już w swoich zasobach i pech chciał, że ktoś kliknął właśnie w tą ofertę, zakupił, wpłacić pieniądze. 

Dodam, że jestem w trakcie zamykania sklepu, więc nie mam już dostaw i po mału zamykam sklep. 

Po kilku dniach, kupujący odezwał się do mnie z pytaniem co z towarem, przeprosiłam, był bardzo wyrozumiały, znalazłam opcję zwrotu pieniędzy, ze względu na brak towaru. 

Aktualnie Allegro naliczyły mi prowizję od tej sprzedaży i dostaję powiadomienia, że mam opłacić prowizje od sprzedanego towaru. Ale do sprzedaży nie doszło, kasę zwróciłam kupującemu. 

 

Jak i gdzie mogę reklamować naliczoną prowizję? Nigdzie nie mogą znaleść takiej opcji 😞 

Dziękuję za wsparcie i podpowiedzi. 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Frymusja Cześć. 🙂 Jeśli była to sprzedaż na Allegro, to musiałbyś złożyć wniosek o rabat transakcyjny i poczekać na jego rozpatrzenie: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat... 

 Jeśli to było na Allegro Lokalnie, napisz do nas przez ten formularz i załącz zrzut ekranu, na którym widać odstąpienie od umowy Kupującego. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Frymusja
#1 Nowicjusz#

OK! Super, dziękuję bardzo!

 

oznacz moderatorów