Jak rozwiązać problem z kupującym i zwrotem towaru - mylnie wysłany rozmiar

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień Dobry, mam problem z Panią kupującą. Mój błąd, ponieważ przy wysyłce zostały zamienione paczki, przez co Pani dostała bluzę w złym rozmiarze. Oczywiście zaproponowałam Pani darmowy zwrot bluzy i zwrot pieniędzy, ponieważ druga bluzę dostała inna Pani, która mimo pomyłki nie chce jej zwracać. Pani cały czas pisze, że nie będzie zwracała bluzy, ponieważ została już wyprana. Żąda ode mnie wysyłkę innej bluzy koniecznie za darmo. Dla mnie wygląda to po prostu na wyłudzenie. Zwrócić towaru nie chce a chce otrzymać za darmo inny towar. Mimo, że Pani jest agresywna, starałam się miło tłumaczyć rozwiązanie problemu. Oczywiście wystawiła mi negatywny komentarz, w którym pisze nie prawdę na mój temat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ButikAngelaShop albo odsyła na reklamację i wymieniasz albo nie odsyła i odrzucasz reklamację i tyle więcej niż negatywa i tak nie zarobisz a chcieć to se może gwiazdkę z nieba