anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak udowodnić ze reklamacja nie jest z winy sprzedajacego.

IWONA_1205
#7 Wielbiciel#

Kupujący zgłosił reklamację okularów. Twierdzi że jest wada producencka ponieważ efekt dekoracyjny okularów się odkleił przy spacerze psa. Odpowiedziałam kupującego, że to nie możliwe ponieważ element był przymocowany dwoma śróbkami na gwinty. I żeby odkręcić element trzeba wykonać 16 obrotów wokół własnej osi.

Nie wiem co w tej sytuacji mam zrobić, czuję że jestem naciągana. Kupujący kupił okulary na lato ponosił sobie i teraz zwraca wymyślając powód. 

 

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Kupujący nie zwraca tylko reklamuje a Ty masz obowiązek ją rozpatrzyć, możesz uznać a możesz odrzucić, możesz ją rozpatrzyć na odległość albo dogadać się z kupujacym i sprawdzić, możesz naprawić możesz zaproponowac inne rozwiązanie np: pomniejszenie ceny, Masz 14dni na rozpatrzenie reklamacji od chwil jej zgłoszenia.

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

Masz dowody że to wina użytkownika, odrzuć reklamację.

oznacz moderatorów