anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak wrócić do widoku Wysyłam z Allegro - Nowy formularz nadawczy.

DECOAKADEMIA
#9 Pomysłodawca#

Witam. Jak mogę wrócić do widoku Wysyłam z Allegro - Nowy formularz nadawczy. Podczas nadawania przesyłki kliknąłem "pokaż poprzedni widok" a teraz nie mogę wrócić do nowego widoku. Przyznam, że nowy widok jest dla mnie wygodniejszy.

Z góry Dziękuję za pomoc. 

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@DECOAKADEMIA Cześć. Jeśli wejdziesz do narzędzia bezpośrednio przez link wysylam.allegro.pl wyświetli Ci się stary wygląd Wysyłam z Allegro.

oznacz moderatorów

DECOAKADEMIA
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za odpowiedź. Chcę wrócić do nowego wyglądu (ten który generuje automatycznie etykietę). 

Jak ostatnio chciałem wygenerować etykietę wybrałem (przez pomyłkę) "pokaż poprzedni widok". Teraz nie mogę wrócić do nowego widoku, który generuję etykietę.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@DECOAKADEMIA Przepraszam - źle Cię zrozumiałam. 

Do nowego wyglądu Wysyłam z Allegro powinieneś przejść bezpośrednio z zakładki Zamówienia, kiedy wybierzesz zamówienie i klikniesz "nadaj przesyłkę". Rozumiem, że wtedy otwiera się stary widok WzA?

oznacz moderatorów

DECOAKADEMIA
#9 Pomysłodawca#

Dokładnie tak, kiedy wybieram "nadaj przesyłkę" otwiera się stary widok, WzA. Wolałbym pracować na nowym widoku, Nowy widok znacznie ułatwia życie szczególnie nowym sprzedawcom.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@DECOAKADEMIA bardzo się cieszę, że odpowiada Ci nowa wersja naszego narzędzia! 
Podpytam dział odpowiedzialny za nowy wygląd jak przejść ze starego widoku do nowego, ale myśle, że może pomóc wyczyszczenie ciasteczek.
Spróbuj proszę to zrobić (albo sprawdź czy na innej przeglądarce też z automatu otwiera się stara wersja) i następnie przejdź proszę do Wysyłam z Allegro przez zakładkę Zamówienia
Daj proszę znać czy to pomogło 🙂 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

DECOAKADEMIA
#9 Pomysłodawca#

Ciasteczka wyczyszczone, inna przeglądarka na innych urządzeniach przetestowana i niestety nadal automatycznie wyświetla się stara wersja.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@DECOAKADEMIA dziękuję za informację. Konsultuję już jak można to obejść z zespołem Wysyłam z Allegro i jak tylko otrzymam odpowiedź, to wrócę z nią tutaj. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

DECOAKADEMIA
#9 Pomysłodawca#

Mam jeszcze jedno pytanie, zgodnie z programem powitalnym, po aktywowaniu konta firmowego w centrum zniżek powinny pojawić się zniżki do aktywowania, niestety nie widzę żadnej, co mam zrobić żeby przystąpić do programu powitalnego?

Screenshot_20220119-184948_Samsung Internet.jpg

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@DECOAKADEMIA poproszę o kontakt z Tobą w tej sprawie. Otrzymasz od nas wiadomość e-mail z informacją, czego brakuje 🙂 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

DECOAKADEMIA
#9 Pomysłodawca#

Proszę:

[edycja]

oznacz moderatorów

DECOAKADEMIA
#9 Pomysłodawca#

Witam ponownie, czy wyjaśniło się coś w temacie? bo niestety problem nie rozwiązany.

I odnośnie zniżek w ramach programu powitalnego nie dostałem e-maila.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@DECOAKADEMIA ekipa Wysyłam z Allegro odpowiedziała, że przekierowanie do starego widoku nie jest fizycznie możliwe, więc najprawdopodobniej:
 korzystasz z tej strony: https://wysylam.allegro.pl/konto/sprzedaz (stary widok), a powinieneś z tej: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ (nowy widok). 
Bardzo proszę o informację, czy to rozwiązało problem? 

Jeżeli chodzi o Pakiet Powitalny to widzę, że już prowadzisz z nami korespondencję nr. 20635927 i moja koleżanka wyjaśniła co trzeba zrobić, aby pakiet pojawił się w Centrum Zniżek. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów