anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak wygenerować ponownie etykietę na menager inpost

MAMY ROZWIĄZANIE!
martelinka1980
#1 Nowicjusz#

Witam. Zrobiłam etykietę na wysyłkę w menager in post ale pomyliłam gabaryt paczki. Anulowałam ją ale teraz nie mogę wygenerować następnej, bo w zamówieniach od kupujących widnieje, że poczka już czeka na nadanie. Co mam teraz zrobić aby móc znowy wygenerowac i oplacic nowa etykietę?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
Gordon_B_2009
#10 Popularyzator#

Ponownie "IMPORT ALLEGRO INPOST" i po prawej stronie zaznacz "Wygenerowane". Pojawi się lista ostanio wygenerowanych etykiet. I normalnie zaznacz po lewej okienko dla konkretnego odbiorcy (nie zapomnij o ustawieniu właściwego gabarytu) i dalej jak przy pierwszej etykiecie - Przygotuj, Opłać i Pobierz.

oznacz moderatorów