Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Moje konto nie ma wystarczających środków, aby zwrócić klientowi, ale kwota zapłacona przez klienta nie dotarła na moje konto, jak mogę rozwiązać ten problem?
@Jeffica Jeśli Kupujący nie opłacił zamówienia to dlaczego chcesz mu zwracać pieniądze?
Kwota zapłacona przez sprzedającego znajduje się w oczekujących środkach. Ale mój wniosek o zwrot pieniędzy nie powiódł się, czy możesz mi pomóc go rozwiązać?
@Jeffica czy chodzi o zwrot do zamówienia nr 41493b86-1700-11ec-99f8-71453a9df4b8?
Nie udało się pobrać środków z Twojego salda, dlatego zwrot nie jest zakończony powodzeniem. W takim wypadku, jeśli nie spodziewasz się wpłaty na Allegro Finanse z innej sprzedaży najlepiej abyś poprosił kupującą o przesłanie numeru konta i wykonał zwrot samodzielnie bezpośrednio na podane konto.