Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chcę zakończyć dyskusję z niezbyt mądrym Kupującym. Czy mogę zamknąć ją jako nierozwiązaną ?
@SHOPPHS
Dyskusję może zamknąć tylko Kupujący lub Allegro, nie sprzedawca. Kolejna sprawa - za status dyskusji "nierozwiązana", Ty jako sprzedawca masz sporo ujemnych pkt w jakości.
ok, ujemnymi punktami martwię się tak jak tym czy spadnie śnieg czy nie. a mogę poprosić allegro o takie zakończenie czy musi to jakoś wyjść z ich inicjatywy? dla mnie spór dawno jest zakończony a kupującemu przypomniało się, że jednak nie chciał robić reklamacji produktu ( reklamacja niezasadna) tylko po miesiącu on jednak chce kasę za przedmiot. allegro co jakiś czas wypowiada się w dyskusji ale nie koniecznie czytają co się w niej dzieje druga sprawa, że początkowo pisali jakieś bzdury, wprowadzając kupującego w błąd czy też sugerując mu niezgodne z prawem możliwości.
@SHOPPHS możesz poprosić Allegro argumentując, że dyskusja się wyczerpała, Kupujący nie chce już reklamować ale czas na zwrot minął i nie masz zamiaru go przyjmować. Co do wypowiedzi w dyskusji ze strony Allegro, niektóre to automatyczne komunikaty.
Ewentualnie poczekaj aż z automatu zostanie zakończona.
ok wielkie dzięki, a z automatu kończy się po jakim czasie?
@SHOPPHS po 2 tyg. od wpisu Kupującego jest przypomnienie o dyskusji i prośba od Allegro o podjęcie decyzji co dalej. Jak nie zareaguje to po kolejnych 2 tyg. dyskusja jest zamykana.
Wielkie dzięki za szybkie odpowiedzi.
@SHOPPHS jeszcze jeden tip na przyszłość. Jak Kupujący oznaczy dyskusję jako nierozwiązaną, to zawsze możesz poprosić Allegro o zmianę jej statusu na zamkniętą.
My tak robimy argumentując, że zawsze odpowiadaliśmy w terminie, rozpatrzyliśmy reklamację itd. i tu nasza rola w dyskusji się kończy. W 4 na 5 przypadków Allegro zamykało dyskusje, ku niemałemu wkurzeniu Kupujących. 😉
Prosić możesz ale Allegro wysyła prośbę do kupującego, on nie musi zmieniać decyzji, wszystko zależy od przebiegu dyskusji.😁
@LEW433 jak nie wiesz jak to działa to milcz zamiast wprowadzać w błąd. Pracownik Allegro może sam oznaczyć dyskusję jako rozwiązaną, jeśli tak uzna po zapoznaniu się z jej przebiegiem. O nic nie musi prosić Kupującego.