Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam!
Miałam kilkumiesięczną przerwę w sprzedawaniu na allegro. Ktoś wybrała przesyłkę pocztą polską (mam umowę i wysyłałam paczki) i nie mogę zaimportować danych bo wyskakuje komunikat "nie przeszło czyszczenie tokena". Nie miałam tokena wcześniej i nie wiem o co chodzi. Czy ktoś mógłby mi pomóc co i jak mam czyścić w elektronicznym nadawcy?
Rano zadzwoń do opiekuna, przez telefon Ci wytłumaczy. Możesz też wprowadzić w EN ręcznie, OBOWIĄZKOWO wpisz ten ukryty mail Allegrowy, wtedy Ci powiąże.
@ElaEla777, jeśli chodzi o wysyłanie Pocztą Polską, dobrze gdybyś skontaktowała się z dostawcą bezpośrednio. Skoro wracasz do nas po przerwie, rekomenduję Ci korzystać z opcji Wysyłam z Allegro. Wspomniałaś, że masz podpisaną umowę z Pocztą Polską - możesz dodać ją do tego narzędzia.