anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak zwrócić mniejszą kwotę, klient zamówił 3 sztuki, zwrócił dwie.

Es-dom
#7 Wielbiciel#

Witam, 

Klientka zamówiła 3 czepki, bez powodu zwróciła dwa ( mam podejrzenie że chodziło o darmową dostawę)

Czy w tej sytuacji mogę odmówić przyjęcia zwrotu, bez powodu?

Jeśli nie w jaki sposób mam zwrócić kwotę pomniejszoną o jeden czepek który został u klientki? zaznaczam w formularzu zwrot za dwa czepki, mimo to pokazuje mi zwróć całą zapłaconą kwotę .

Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

@Es-dom Nie możesz nie uznać zwrotu bez podania przyczyny - klienci mają do tego prawo.

Jeżeli masz problem ze zwrotem części wpłaty, wyczyść, zmień przeglądarkę lub spróbuj w trybie incognito Ctrl + Shift + N.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Es-dom To nagminny sposób wykorzystywania Smart. Tym bardziej że prawo tego nie zabrania.

Tu możesz edytować kwotę do zwrotu

zwrot edycja kwota.JPG

oznacz moderatorów

Es-dom
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo za pomoc. Pozdrawiam 

 

oznacz moderatorów