Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Klientka zamówiła 3 czepki, bez powodu zwróciła dwa ( mam podejrzenie że chodziło o darmową dostawę)
Czy w tej sytuacji mogę odmówić przyjęcia zwrotu, bez powodu?
Jeśli nie w jaki sposób mam zwrócić kwotę pomniejszoną o jeden czepek który został u klientki? zaznaczam w formularzu zwrot za dwa czepki, mimo to pokazuje mi zwróć całą zapłaconą kwotę .
Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam
@Es-dom Nie możesz nie uznać zwrotu bez podania przyczyny - klienci mają do tego prawo.
Jeżeli masz problem ze zwrotem części wpłaty, wyczyść, zmień przeglądarkę lub spróbuj w trybie incognito Ctrl + Shift + N.
@Es-dom To nagminny sposób wykorzystywania Smart. Tym bardziej że prawo tego nie zabrania.
Tu możesz edytować kwotę do zwrotu
Dziękuję bardzo za pomoc. Pozdrawiam