Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, mam dwa pytania.
1. Jeżeli kupujący nie odebrał paczki i wróciła do mnie (InPost) to jaki jest koszt powrotu tej paczki?
2. Klient napisał, że przeprasza za nieodebranie paczki i prosi o ponowną wysyłkę. Jak to zrobić żeby nie przepalić kasy na wysyłkę? Poprosić o anulowanie zamówienia (które już do mnie wróciło) i ponowny zakup, aby koszt Smart wysyłki był 1*zł?
@goldenkeg jeśli to smart ja podaję zawsze dwie opcje do wyboru 🙂
1. proszę o wpłatę 9,99 zł na ponowną wysyłkę
lub
2. proszę o dokonanie zwrotu, oddam kasę a Państwo zamówią ponownie
Dziękuję za odpowiedź.
Orientujesz się ile wynosi zwrot, który do mnie dotarł? 😄
@goldenkeg nic, paczki wracają za darmo, ale tylko przy paczkomatach 🙂
@goldenkeg Nic, ponieważ Smart i paczkomat InPostu jest zwrot darmowy.
Nie do końca - nawet przy smarcie masz opłatę taką jak za odbiór przesyłki z paczkomatu - w zależności od wartości (możesz sprawdzić w rozliczeniach z allegro podając nr zamówienia w wyszukiwaniu)