anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kiedy przy moich ofertach pojawi się opcja "dostawa pojutrze"

_SmartWorld_
#8 Zapaleniec#

Ile procent wysyłki w terminie powinienem mieć, aby na listingu przy ofertach pojawił się zapis "dostawa pojutrze"

Na chwilę obecną mam 76 procent wysyłek w terminie, wysyłka ustawiona na 1 dzień.

Chyba, że coś innego decyduje o tym, czy informacja o wysyłce się pojawia ?

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

maxr01
#17 Koryfeusz#

Ja mam ustawione 5 dni roboczych i wszyscy są zadowoleni.

Witaj w "wyścigu szczurów" ustanowionym przez ALL.

 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@_SmartWorld_ do czego Ci to potrzebne tak po prawdzie ? Chyba, że chcesz mieć wieczne pretensje niezadowolonych klientów. bo wygląda to w skrócie tak, że jak klient nie dostanie przesyłki pojutrze to pretensje będzie miał tylko i wyłącznie do Ciebie. Już to przerabiałem, telefon dzwoni, gdzie paczka ? odpowiadam, że nadana, ale na aukcji było, że dostawa pojutrze, a dzień się kończy i jej nie ma. I tłumacz się wtedy. A klienci nic nie rozumieją, tylko dla nich info z aukcji allegro jest najświętszą informacją.

Mam dwa konta, na jednym ustawiłem 24 h, a na drugim 48h. I tam gdzie jest 48H jest o wiele mniej problemów z terminowością i klientami, a statysyki mam po 100%. sprzedaż taka sama jak przy wysyłce 24h, gdzie statystyki są oczywiście słabsze i więcej problemów.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

_SmartWorld_
#8 Zapaleniec#

My zauważyliśmy, że jak zniknęła nam informacja o dostawie na listingu to spadła nam sprzedaż. Sam jak kupuje na Allegro to zwracam uwagę na czas dostawy w wynikach wyszukiwania. Na Allegro można "walczyć" albo ceną albo dostawą. Moim zdaniem walka ceną jest bez sensu Ale to do tych wszystkich hurtowni co się wystawiają na portalu. Poniekąd masz rację, odnośnie problematycznych klientów natomiast uważam, że gra jest warta świeczki. Dzięki.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@_SmartWorld_ jak spadła wam terminowość dostaw, tzn., że spadła też terminowość wysyłek, a co za tym idzie, spadła wam jakość sprzedaży. A jak spadła jakość sprzedaży, to i sama sprzedaż miała prawo się zmniejszyć. Oprócz tego sprzedaż mogła spaść z powodu grupowania produktów.🙂

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@_SmartWorld_ Sam sobie odpowiedziałeś, spadła bo nie była dostarczana w terminie. Nie ustawiaj jeśli nie dasz rady się wywiązać bo się będą pojawiały też złe opinie.

Też zwracam uwagę na termin dostawy w 1 kolejności, następnie opinie. @mikeza trochę Ciebie nie rozumiem. Dziwisz się że kupujący ma pretensje ze wysyłka nie jest w oferowanym terminie? Ciekawe czy do płatności klientów też tak podchodzisz i nie czekasz na wpłaty i wysyłasz towar? Sam widzisz że wielu sprzedawców nie ma problemu z wysyłką dostawy na drugi dzień. Nikt tu nie zmusza do ustawiania opcji niemożliwych. Każdy dostosowuje do własnych możliwości. Wielu tu próbowało nadużywać opcji wysyłki na 2 dzień i potem płakali, że złe oceny, sprzedaż spada. Czyja wina? To działa w dwie strony. Ty oczekujesz zapłaty a klient wykonania tego co oferujesz. Jak klient by Ci wysłał zapłatę w wekslach to byłoby wszystko ok?

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@ZibiK30  nie zrozumiałeś mojego postu. Ja wysyłam w terminie, ale nie mogę zagwarantować terminowej dostawy bo to nie ja doręczam paczki. Klienci mają pretensje o to, że paczki nie ma, a nie o to, że ja jej nie wysłałem.

Sam doskonale wiesz, że klient w pierwszej kolejności obarcza za wszystko winą sprzedawcę. Nie zakłada, że dostawa może się wydłużyć z powodu kuriera, czy innych przyczyn.

Najlepszym przykładem jest np. to, że allegro sugeruje dostawę dla allegro poleconego 2-3 dni robocze, a te przesyłki idą niekiedy 5 lub dłużej. I czyja to wina, oczywiście sprzedawcy, bo przecież na aukcji było info kiedy przesyłka będzie dostarczona, a że to allegro dopisuje, to przecież nie ważne.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@ZibiK30  druga sprawa - napisałeś, że zwracasz uwagę na termin dostawy. To trzeba doprecyzować, czy chodzi Ci o czas wysyłki, czy dostawę. Jaki wpływ na terminowość dostawy ma sprzedawca, oczywiście nie biorąc pod uwagę czasu wysyłki ? ja mam np. takich klientów, którzy wybiorą najtańszą opcję, wysyłam im natychmiast po zakupie (pomimo, że jest ustawione 24 lub 48h) a oni i tak mogą być niezadowoleni, bo allegro dopisało im, że paczka ma być tego i tego dnia, a była następnego. Jaki mamy na to wpływ ??

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@mikeza Nie czepiam się jak jest 1 czy 2 dni opóźnienia, chyba, ze to zamówienie , które potrzebuje na "pojutrze", ale wtedy też wpierw dzwonie do sprzedawcy i się upewniam czy da radę abym dostał w ten dzień. Jak potrzebuje to patrze na termin dostawy. Zauważyłem, ze jest sporo osób, którzy chcą zdążyć bo to prezent itp., więc termin dostawy jaki jest określony ma bardzo duże znaczenie. Jak by to było gdybym miał dawać prezent dzień po urodzinach. Czas wysyłki jest dla mnie nie waży ktoś może wysłać ją pół godziny przed dostawą, ważne żeby dostać wtedy na kiedy jest wskazana dostawa. 

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@ZibiK30 ja to rozumiem, ale postaw się w mojej sytuacji, klient widzi dostawa pojutrze. Kupuje, wybiera allegro polecony, który idzie kilka dni roboczych. do kogo ma pretensje ? oczywiście do sprzedajacego, że przesyłka nie dotarła na czas. O takich sytuacjach tutaj piszę, a allegro samo robi zamieszanie, bo podaje nierealne terminy doręczeń dla niektórych form dostawy.

Jak ktoś chce szybko niech wybiera taką formę dostawy, która to umożliwi, a nie pretensje do całego świata. My sprzedawcy nie mamy wpływu na to jaką przesyłkę klient wybiera, ani na to czy dotrze ona do niego terminowo. mało tego, nie możemy jej nawet swobodnie zmienić jesli to smart i dane mają być importowane bezpośrednio do systemu dostawcy.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@mikeza Czyli to wina systemu Allegro, jak wprowadzanie w błąd pokazaniem ceny dostawy i innego terminu przy tej cenie. Odwołuj się od takich spraw, bo Ty robisz swoje jak wysyłasz, potem już dostawcy są zobowiązani dotrzymać umowy. Chyba, ze masz coś źle poustawiane w wysyłkach, bo chyba da się osobno do każdej ustawić termin?

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@ZibiK30  termin dostawy ustawia za Ciebie allegro i nie masz na to żadnego wpływu. Niekiedy to jest trochę kuriozalne, bo wpisują, że DPD doręczy paczkę np. w 48godzin, a polecony ekonomiczny dotrze raptem dzień po kurierze, więc klientów to mega wprowadza w błąd. Poruszaliśsmy już ten temat na forum, bo to dotyczy w zasadzie każdego sprzedającego, no chyba, że ktoś ma jedną formę dostawy w cenniku.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@mikeza W takim razie mnie to trochę dziwi, jest tu tylu sprzedawców, niektórzy coś tam znają się na przepisach prawa i wiedzą jak powinna zostać wykonana umowa oraz jak można egzekwować jej niewykonanie zgodnie z jej warunkami lub przedstawioną ofertą.  Czemu nie podejdziecie do tego profesjonalnie i "bez ogródek" ? Do was się stosuje zasadę Płacę i żądam, tak samo wy macie takie prawo. Płacicie i żądacie 😉

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@ZibiK30  sam wiesz jak to w praktyce wygląda, allegro dużo gada, a mało robi. Szczególnie w tych sprawach, na których nie zarobi 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@ZibiK30 wysyłkę mam ustawioną na 24h, 🙂 realizacja wysylek w 24h - 100% 🙂 Zobacz jak wygląda realizacja czasu dostawy 😁BDA74C8A-8650-4704-8E1C-95B29CA7F7C4.png

oznacz moderatorów

ZibiK30
#18 Luminarz#

@konto zamknięte nie masz nic w ten sam dzień i gdzie jest opcja "na wczoraj"? 😉 😄

Tylko trudno mi trochę zrozumieć ten mechanizm. Szczególnie znaczenie "dzień", "następny dzień" itd. Czy to jest liczone w godzinach czy dniach kalendarzowych? bo 48 godzin (dwie doby? czy 2 dni?) może wypadać w 3 dniach kalendarzowych np 27.01,2021r godz. 6:00 do 29.01.2021r godz. 6:00 to 48 godzin ale 3 dni 😄 , tak? czy się mylę?

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@ZibiK30 😂 to są skomplikowane pokręcone sprawy. Trudno to wszystko ogarnąć, bo niektóre dostawy są liczone w dobach, inne w dniach kalendarzowych, a jeszcze inne w dniach roboczych 😁 Dlatego, to co widzisz jako kupujący nie pokrywa się z rzeczywistością.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

_SmartWorld_ będziesz miałw statystykach wysyłka w terminie minimum 95% to się pokaże

oznacz moderatorów

_SmartWorld_
#8 Zapaleniec#

Z tego co czytam wynika, że gdy terminowość wysyłki będzie na 95 %, będzię się wyświetlała informacja ''dostawa jutro". Do tego sobie dojde na spokojnie. Na chwilę obecną intersuje mnie, aby przy ofercię była informacja "dostawa pojutrze"

oznacz moderatorów

myslenie-szkodzi
#12 Orędownik#

@_SmartWorld_ doskonale rozumiem twoje wkurzenie, nam przez 8 (!) paczek z zeszłego tygodnia spadły statystyki do 92% i chociaż normalnie mielibyśmy ustawione "zamów do godziny x, a wyślemy dzisiaj", to **piiip** blada. Akurat mamy spokojny tydzień bez dostaw i wszystko wychodzi na bieżąco. Bez sensu są te zmiany. 

oznacz moderatorów