anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klienci nie płacą za kupiony towar, a allegro nalicza prowizje i straszy blokadą

ArturPytelewski
#9 Pomysłodawca#

No właśnie, co robić w takiej sytuacji, gdy kupujący rozpoczyna zakup i nie opłaca towaru i nie zamierza go opłacać? Towar znika z ogłoszenia wraz z kupionym promowaniem i trzeba go wystawiać jeszcze raz. Allegro nalicza prowizję za towar, który nie został nawet opłacony i straszy blokadą sprzedaży w razie braku wpłaty.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

W zasadzie niewiele da się zrobić, powtarza się ten sam kupujący to zgłaszaj do Allegro, a jak nie dojdzie do transakcji to o zwrot prowizji należy pisać: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...

no i nie udostępniaj pobrań ani odbioru osobistego- trudno o zwrot prowizji.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@ArturPytelewski nie naliczają prowizji, jak nie jest opłacony towar, chyba że był odbiór osobisty ? za promowanie nie zwracają, ale możesz spróbować napisać jak wyjdzie że był to zakup dla zabawy mogą anulować opłatę,  ale na dziś bym opłacił bo będzie blokada 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

ArturPytelewski
#9 Pomysłodawca#

Nie naliczają?

frge2.jpgfrge.jpg

oznacz moderatorów