Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Klientka zakupiła u nas artykuł, ale w dniu wysyłki okazało się że towar jest zeskazowany i nie możemy tego wysłać. Zadzwoniliśmy do klientki i poinformowali o tym fakcie ,dokonaliśmy zwrotu środków.Dzisiaj klientka otworzyła dyskusję żądając podwójnego zwrotu (powołując się na art.364 Kodeksu Cywilnego ) twierdząc że to niby był zadatek a my nie wywiązaliśmy się z umowy.Tyla że ten artykuł stosuje się do nieruchomości , gdzie takie rzeczy potwierdza notariusz.Czy ktoś może orientuje się w tym temacie ? Pozdrawiam Mariusz.
@emcmoda_pl podeślij mu to 🙂 niech się cieszy że nie musiał czekać 30 dni !
@emcmoda_pl ps. poproś w dyskusji o ponowny zakup i wyślij ze skazą, zareklamuje - odeśle, oddasz kasę i będzie po sprawie 😄 a swoją drogą widzę że klienci coraz to ciekawsze mają pomysły i jako sprzedawcy musimy być coraz bardziej kreatywni 😄
@mdrogeria masz jakąś dobrą radę 🤔
@Agent051 allegro gwarantuje bezpieczne zakupy , otrzymasz zakupiony towar lub zwrot pieniędzy . W takim wypadku lepiej jest wysłać ze skazą , reklamacja uznana zwrot kasy .
Miałem podobną sytuację tylko klient już wiadomością dla sprzedawcy się ,, przedstawił ,, jaką nieważne , ale z premedytacją wysłałem stłuczone perfumy / ostatnia sztuka /. Przeprosiłem szybko oddałem kasę i nawet obeszło się bez negatywa , jakieś chyba 2 gwiazdki urwane . Sprzedawca musi być psychologiem i jasnowidzem .
@mdrogeria chodzi mi raczej o zachowanie klienta, jak rozmawiać z takim klientem. Czy twoja rada, brania wszystkiego na klatę, z uśmiechem na ustach i oddawanie pieniędzy, jest adekwatna do tej sytuacji? Czy według ciebie ten sprzedawca powinien dać się zastraszyć?
@Agent051 są pewne granice dlatego na moim koncie są negatywy i zapewne będą , jeśli klient nie współpracuje pozostaje wziąć ocenę na klatę i rzeczowo sformułować odpowiedź na nią . Allegro jak widzisz zamknęło dyskusję uważając problem za rozwiązany .
@Agent051 tak ja zawsze wysyłam nawet jak mam uszkodzony czy brak towaru ( wtedy inny ) klient reklamuje ja oddaje kasę i mam święty spokój 😄 za brak towaru masz większe prawdopodobieństwo negatywa niż w przypadku reklamacji 😉
@kostas11 Każdy doświadczony sprzedawca tak by zrobił, ale nie każdy jest doświadczony. Jak sam widzisz, klienci co raz to nowe sposoby na przygarnięcie kasy wymyślają.
@emcmoda_pl, ponieważ rozwiązałeś problem, zamknęliśmy tę Dyskusję jako rozwiązaną. 🙂
art 364 kodeksu cywilnego
https://arslege.pl/zabezpieczenie-zobowiazania/k9/a4225/
podwójny zwrot zadatku obowiązuje przy różnych transakcjach
ale tam gdzie był pobrany zadatek
tu Kupująca zapłaciła za towar i nie był to zadatek
ustawa konsumencka wyraźnie reguluje takie sytuacje
i dobrze je zacytował @kostas11
niektóre sklepy jak m o rele czy x- kom - mają inny model sprzedaży
bo w momencie kliknięcia dochodzi do rezerwacji towaru
i tu można coś ugrać
https://counterintelligence.pl/2022/08/wygralem-z-morele-net-sprawe-o-niedostarczonego-3060ti/