Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący celowo wystawił złą opinię, ale poprosił konsultanta, ale nie mógł jej usunąć. Nie wiem, co robić?
Pytałem wielu ludzi i okazało się, że kupujący po prostu wystawiał innym złe recenzje, przez co jakość sprzedaży naszego sprzedawcy zawsze była negatywna.Nie rozumiem, dlaczego Allegro nie może rozwiązać tego problemu?
我应该向谁寻求帮助?
A skąd wiedza że celowo, kupujący może wyrazić swoje zadowolenie z zakupu. Ocena towaru czy sprzedającego? Allegr nie usunie jak nie narusza regulaminu i nie obraża.
Zapytałem innych sprzedawców i okazało się, że ten kupujący również kupił ten sam produkt w innych sklepach, a następnie wystawił złą recenzję.
Produktu czy sprzedającego?
sprzedającego
@xieshuaipeng przykro mi, ale kupujący ma prawo ocenić zakup zgodnie ze swoją wola. Natomiast komentarz i ocenę możemy usunąć tylko w konkretnych przypadkach, które są opisane tutaj.
Ale jego komentarze są wyraźnie wątpliwe.
Po pierwsze nie wysłałem produktu i zwróciłem go. Allegro też widziało mój zwrot pieniędzy. Celowo powiedział, że nie otrzymał zwrotu pieniędzy, a potem powiedział, że chce zwrócić produkt. Dlaczego zwrócił produkt gdyby go nie otrzymał?Wreszcie, jest jeszcze jeden złośliwy komentarz, czy to nie jest zastraszanie nas nowicjuszy?
@xieshuaipeng jeśli kontaktowałeś się z nami i nie udało się wskazać, że do zakupu doszło po to, aby kupujący mógł wystawić negatywną opinię, to przykro mi, ale nie będziemy mogli usunąć tej oceny i komentarza.