Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient - kupił produkt - wybrał zakup za pobraniem a po chwili dokonał identycznego zakupu za który zapłacił. Poinformował w wiadomości, że zakup za pobraniem był błędny i rezygnuje ale mimo wielu próśb nie anulował.
I teraz najważniejsza kwestia - jak podejść do tematu, żeby statystyki czasu wysyłki nie uległy pogorszeniu.
Czy wystarczy - że zmienimy status na anulowane ? - ale wówczas z automatu nie dostaniemy zwrotu prowizji - a ręczna prośba zostanie odrzucona. Czy jak zmienimy na anulowane to klient dalej będzie miał możliwość anulowania po swojej stronie (na pewno w wypadku zmiany statusu zamówienia na w trakcie takiej możliwości nie ma). Jeśli pozostawimy status bez zmian wówczas na pewno polecą statystyki wysyłek)... Nie wiemy jak najlepiej do tego podejść. Wielokrotnie klienci rezygnują ale z braku chęci lub wiedzy nie anulują na swoim koncie.
@e-XTECH W takiej sytuacji możesz przesłać nam rezygnację klienta z zamówienia (może być to nawet zrzut ekranu z widoczną wiadomością). Wtedy będziemy mogli wykluczyć opóźnione zamówienie ze statystyk.
Masz dowód- będzie zwrot prowizji, pisać o zwrot.