anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie anulował zakupu i ponownie kupił z inną formą płatności. Jak do tego podejść

e-XTECH
#9 Pomysłodawca#

Klient - kupił produkt - wybrał zakup za pobraniem a po chwili dokonał identycznego zakupu za który zapłacił. Poinformował w wiadomości, że zakup za pobraniem był błędny i rezygnuje ale mimo wielu próśb nie anulował.

I teraz najważniejsza kwestia - jak podejść do tematu, żeby statystyki czasu wysyłki nie uległy pogorszeniu.

Czy wystarczy - że zmienimy status na anulowane ? - ale wówczas z automatu nie dostaniemy zwrotu prowizji - a ręczna prośba zostanie odrzucona. Czy jak zmienimy na anulowane to klient dalej będzie miał możliwość anulowania po swojej stronie (na pewno w wypadku zmiany statusu zamówienia na w trakcie takiej możliwości nie ma). Jeśli pozostawimy status bez zmian wówczas na pewno polecą statystyki wysyłek)... Nie wiemy jak najlepiej do tego podejść. Wielokrotnie klienci rezygnują ale z braku chęci lub wiedzy nie anulują na swoim koncie.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@e-XTECH W takiej sytuacji możesz przesłać nam rezygnację klienta z zamówienia (może być to nawet zrzut ekranu z widoczną wiadomością). Wtedy będziemy mogli wykluczyć opóźnione zamówienie ze statystyk. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Masz dowód- będzie zwrot prowizji, pisać o zwrot.

oznacz moderatorów