anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie wysłał kompletnej paczki którą zakupił. -Jak nawiazać z nim kontakt?

Idź do rozwiązania
dpjserwis
#8 Zapaleniec#

Klient zakupił części, został zrobiony zwrot który dotarł na firmę. W odesłanej paczce nie ma wszystkich elementów które zostały wysłane do klienta. Brak kontaktu telefonicznego (automatycznie odrzuca) brak e-maila do napisania.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
pinsplash
#21 Demiurg#

@dpjserwis dlaczego oddałeś pieniądze PRZED otrzymaniem i sprawdzeniem paczki?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
dpjserwis
#8 Zapaleniec#

Nie oddałem? Próbuje nawiązać kontakt.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@dpjserwis maila masz ( taki zaszyfrowany 7qexxxxxx97i+78xxxxx5@allegromail.pl ) a zwrot nie pełny też musisz przyjąć ale możesz potrącić za braki 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
dpjserwis
#8 Zapaleniec#

Jak napisać na zaszyfowanego maila? - Bezpośrednio przez pocztę?

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@dpjserwis napisz np jako odpwoiedź na email o wygraniu aukcji. Trafi do kupujacego.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów