Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient 9 lipca zgłosił zwrot, etykiety nie wygenerował a podany na allegro telefon wygląda na nieaktywny. Zbliża się termin zwrotu pieniędzy, co mam zrobić, żeby nie naruszać prawa?
ma czas do wtorku, pozostaje czekać.
Zgodnie z art. 32 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta możesz wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez klienta dowodu jego odesłania (w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej).
Dopóki nie odeśle, nie zwracaj pieniędzy, nawet jeżeli termin 14 dni zostanie przekroczony.
Wyślij mu przedsądowe wezwanie , po odstąpieniu towar należy do Ciebie😁
@spijkochanie Ma 14dni na odesłanie od chwili odstąpienia od umowy zakupu, zwrotu albo potwierdzenie odesłania.
Dziękuję wszystkim, poczekam jeszcze choć wydaje mi się, że będziemy mieli problem z odzyskaniem towaru. Widać nie da się tego uniknąć.
@spijkochanie spokojnie , nie masz obowiązku zwracania środków przed otrzymaniem zwrotu
@spijkochanie nie musisz odzyskiwać towaru wystarczy po terminie na zwrot wysłać do niego pismo, że potracasz kwotę dzienną za bezumowne korzystanie z towaru, który juz nie jest jego własnością z chwila odstąpienia np 1zł / dziennie w pewnym momencie kwota zwrotu osiągnie 0,0pln zwrócisz np 1 grosz bo pisemnie informowałeś o konsekwencjach gapiostwa. Oczywiście może odeslać i za pół roku ale sprawdzając towar masz prawo zastosować art 34.4 uk i pomniejszyć kwotę zwrotu o zużycie / różnicę w kwocie za jaką wystawisz ten towar jako używany a nie nowy etc etc zerknij do ustawy