Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tak jak temacie powyżej, Klient zgłosił zwrot , towar nie dotarł lub nie został nadany. Wydrukowałem oczywiście z maila informacje o zwrocie który potem przypinam do fv lub paragonu.
Co teraz ? Mogę ubiegać się zwrot środków? Jak to wygląda w praktyce proszę o odpowiedź.
@mat-bud-stal O zwrot jakich środków chcesz się ubiegać?
To klient może się ubiegać o zwrot środków, o ile ma potwierdzenie odesłania rzeczy.
Art. 32 Ustawy konsumenckiej.
Czyli zwrot na allegro nie jest traktowany jako oświadczenie zwrotu ?
@mat-bud-stal Zwrot na Allegro zazwyczaj jest odstąpieniem od umowy. Jakie środki chcesz odzyskać?
@mat-bud-stal, jak rozumiem, klient nie otrzymał wykonanego przez Ciebie zwrotu środków? Widzę, że zwrot w wysokości 40 zł został po Twojej stronie sfinalizowany poprawnie. Zachęcam Cię do zamieszczenia potwierdzenia wykonania przelewu w Dyskusji. Jeśli Kupujący nadal nie będzie mógł znaleźć środków, pomożemy mu - wystarczy, że wypowie się w Dyskusji i poprosi o pomoc pracownika Allegro.
Widzę, że Kupujący opłacił zamówienie BLIK-iem, możesz mu doradzić, żeby szukał na rachunku bankowym przelewu z datą wpłaty, a nie zwrotu.
Jak dobrze zrozumiałem. Klient zgłosił zwrot. mat-bud-stal oddał przedwcześnie pieniądze za zwrot a klient nie odesłał paczki z zwrotem towaru. mat-bud-stal pyta gdzie ma się ubiegać o zwrot tych pieniędzy które wypłacił klientowi przedwcześnie.
@mat-bud-stal
Z chwilą gdy otrzymałeś od Kupującego skuteczne oświadczenie o odstąpieniu od Umowy z Art.27 - towar stał się ponownie Twoją własnością, a Kupujący ma obowiązek oddać go w ciągu 14 dni.
Ty miałeś prawo wstrzymać się ze zwrotem środków Kupującemu do tego czasu (z którego jednak nie skorzystałeś).
Jeżeli jednak już zwróciłeś środki Kupującemu to w obecnej sytuacji możesz (masz prawo) nadal żądać zwrotu przedmiotu bo do żądania oddania zwróconych (zgodnie z prawem) pieniędzy podstaw prawnych nie ma.