anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient zwrócił kurtkę uszkodzoną zrobiłam już zwrot wpłaty, co mogę zrobić?

city-look
#8 Zapaleniec#

Sprzedałam kurtkę z zanaczeniem rozmiaru  L/XL w opisie zanaczyłam, że rozmiar z metki to L i podałam dokładne rozmiary, kupujący bez sprawdzenia wymiarów stwierdził że go oszukałam bo to rozmiar L  poprosiłam o zwrot kurtki a Pan odesłał kurtkę ale uszkodzoną na zdjęciach dokładnie widać iż na ramieniu nie ma żadnych plam przed sprzedażą a po odesłaniu są przypalone, niestety zrobiłam zwrot za wcześnie zwrot wpłaty.

Podejrzewam, że jeszcze dostanę negatywa. My Sprzedający nie mam żadnej pomocy z allegro jesteśmy na łasce kupującego którzy nie zawsze są uciwi.

Są zdjecia przed sprzedażą i po zwrocie tylko co mam z tym fantem teraz zrobić.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

mdrogeria
#21 Demiurg#

city-look a nic nie zrobisz .... oddając kasę unikasz nierozwiązanej dyskusji , zwrotu z POK  ,a negatywa zawsze możesz oberwać , również bez powodu .

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@city-look zwrot wpłaty w żaden sposób nie zwalnia z odpowiedzialności kupującego za zużycie/uszkodzenie produktu, jak Ci się chce to droga prawna nie jest zamknięta

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wszystko zależy od wartości i czy ci się chce walczyć w sądzie.😁

oznacz moderatorów

city-look
#8 Zapaleniec#

Dałam spokój, bo gra nie warta świeczki.

oznacz moderatorów

hardybejs
#12 Orędownik#

city-look  zwroty  zawsze filmój przy osobie trzeciejjak je rozpakowujesz i rób też zdjecia to jest modne wsród kupujacych na allegro że potrafią pochodzić poużywać i 14 dnia dokonać zwrotu  zakup przez pomyłkę , jak masz na to siłe ja naprzykład mam wszystkie moje negatywy sa za to że dostaja pomniejszony koszt za zdemolowane przedmioty i są wtedy w szoku, jesli masz pytania jak zawalczyć z wiesniakami (kupującymi oszustami) postaram ci si ępomóc na priv) ale to nie jest takie szybkie musisz działać wielofrontowo abyś w przyszłosci miała ich mniej i eliminowała ze swojego środowiska klientów uczysz ich wtedy  pokory i poszanowani czyjejś własnoci i szacunku i odpowiedniego traktowania przedmiotu który zakupują a pózniej zwracają.Jak taki zuchwały klient raz drugi dostanie 50 procent zwrotu następnym razem uwierz mi że bedzie inaczej podchodził do tego tematu.

oznacz moderatorów

MatkaTarzana
#9 Pomysłodawca#

@hardybejs 

Ale z ciebie chojrak. O ja cię! Zawalcz może też ze swoim wieśniactwem, bo pisanie klientom że rozumem nie grzeszą i wysyłanie ich do weterynarza jest bardzo bardzo słabe.

oznacz moderatorów

hardybejs
#12 Orędownik#

MatkaTarzana jesli chodzi o wetyrynarza to szef placówki wetyrynaeyjnej  a rozumem nie grzesz to konkurencja Mamuniu;) w pierwszym przypdaku prywatnie mnie zbluzgał taka odpowiedz i wystawił 2 dwa negatywy no robił podmianke  , drugi to moja konkurencja 😉

oznacz moderatorów

city-look
#8 Zapaleniec#

Dzięki za podpowiedzi, jak będę miała problem do się zgłoszę o poradę.

oznacz moderatorów