Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałam kurtkę z zanaczeniem rozmiaru L/XL w opisie zanaczyłam, że rozmiar z metki to L i podałam dokładne rozmiary, kupujący bez sprawdzenia wymiarów stwierdził że go oszukałam bo to rozmiar L poprosiłam o zwrot kurtki a Pan odesłał kurtkę ale uszkodzoną na zdjęciach dokładnie widać iż na ramieniu nie ma żadnych plam przed sprzedażą a po odesłaniu są przypalone, niestety zrobiłam zwrot za wcześnie zwrot wpłaty.
Podejrzewam, że jeszcze dostanę negatywa. My Sprzedający nie mam żadnej pomocy z allegro jesteśmy na łasce kupującego którzy nie zawsze są uciwi.
Są zdjecia przed sprzedażą i po zwrocie tylko co mam z tym fantem teraz zrobić.
city-look a nic nie zrobisz .... oddając kasę unikasz nierozwiązanej dyskusji , zwrotu z POK ,a negatywa zawsze możesz oberwać , również bez powodu .
@city-look zwrot wpłaty w żaden sposób nie zwalnia z odpowiedzialności kupującego za zużycie/uszkodzenie produktu, jak Ci się chce to droga prawna nie jest zamknięta
Wszystko zależy od wartości i czy ci się chce walczyć w sądzie.😁
Dałam spokój, bo gra nie warta świeczki.
city-look zwroty zawsze filmój przy osobie trzeciejjak je rozpakowujesz i rób też zdjecia to jest modne wsród kupujacych na allegro że potrafią pochodzić poużywać i 14 dnia dokonać zwrotu zakup przez pomyłkę , jak masz na to siłe ja naprzykład mam wszystkie moje negatywy sa za to że dostaja pomniejszony koszt za zdemolowane przedmioty i są wtedy w szoku, jesli masz pytania jak zawalczyć z wiesniakami (kupującymi oszustami) postaram ci si ępomóc na priv) ale to nie jest takie szybkie musisz działać wielofrontowo abyś w przyszłosci miała ich mniej i eliminowała ze swojego środowiska klientów uczysz ich wtedy pokory i poszanowani czyjejś własnoci i szacunku i odpowiedniego traktowania przedmiotu który zakupują a pózniej zwracają.Jak taki zuchwały klient raz drugi dostanie 50 procent zwrotu następnym razem uwierz mi że bedzie inaczej podchodził do tego tematu.
Ale z ciebie chojrak. O ja cię! Zawalcz może też ze swoim wieśniactwem, bo pisanie klientom że rozumem nie grzeszą i wysyłanie ich do weterynarza jest bardzo bardzo słabe.
MatkaTarzana jesli chodzi o wetyrynarza to szef placówki wetyrynaeyjnej a rozumem nie grzesz to konkurencja Mamuniu;) w pierwszym przypdaku prywatnie mnie zbluzgał taka odpowiedz i wystawił 2 dwa negatywy no robił podmianke , drugi to moja konkurencja 😉
Dzięki za podpowiedzi, jak będę miała problem do się zgłoszę o poradę.