Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zakupił u mnie produkt - wąż na metry. W związku z tym, że towar jest cięty na indywidualne potrzeby klienta (tyle metrów ile potrzebuje), prawo do odstąpienia od umowy jest wyłączone. Mimo to, klient zgłosił zwrot. Napisałam do niego wiadomość, że zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta, produkt nie podlega zwrotowi i że była o tym informacja zarówno w zakładce "zwroty" jak i w opisie produktu. Pomimo tego, klient wysłał do mnie ten zwrot.
Co w takiej sytuacji? Dlaczego gdy towar ma oznaczenie "Brak zwrotu" to allegro i tak umożliwia zgłoszenie zwrotu takiego produktu?
Bo jest chore na umysle. Czekaj na dyskusje tam przedstaw argumenty. Co do weza to musi byc jeszcze zakuty chyba by byl na indywidualne. A klientowi napisz ze towar moze odebrac sam lub odeslesz mu po oplaceniu wysylki z terminem potem naliczasz oplate za magazynowanie. Allegro i tak wyplaci ap bo ost konsultanci chyba do reszty oglupieli byleby nie naliczyli tobie ap bedzie git (przyklad ost posty korek analny przedmiot higieniczny bez prawa do zwrotu ap plus monety dla kupujacego bez oplaty na sprzedawce nikt nie wie gdzie to bylo u konsumenta i wiedziec nie chce)
@pumpitnow wąż przycinałeś na wymiar podany przez klienta czy klient zakupił wielokrotność miary określonej w ofercie ?
@mdrogeria dokładnie mówiąc to powinno się zapytać ile metrów węża kupiono jednostkowo i czy przycinano potem z wymiaru jednostkowego na podany przez klienta.
Wąż kupuję od producenta w rolce 50 metrów. Następnie klient wybiera na aukcji długość węża jaką chce zakupić. W tym przypadku było to 30 metrów. Odcinam dany wymiar i wysyłam go klientowi.
@pumpitnow czyli 30 jednostek miary określonej w ofercie .Jeśli np. zażyczyłby sobie 1,5 m to 1m mógłby zwrócić , a 0,5 już nie .
Jakie to ma znaczenie?
Klient zakupił wielokrotność miary. 1 sztuka = 1 metr.
Klient wybrał 30 sztuk czyli 30 metrów.
@pumpitnow a takie ,że w takim przypadku nie możesz ograniczać klientowi prawa do zwrotu .
Ale dlaczego? Skoro jest to produkt "na zamówienie", dostosowany specjalnie pod klienta to dlaczego nie mogę ograniczyć prawa do zwrotu?
@pumpitnow nie specyfikacji klienta tylko Twojej , jeśli na życzenie przyciąłbyś na długość inną niż jednostka miary w ofercie to owszem byłaby to specyfikacja klienta
@mdrogeria moze jesli wąż został zakuty
@pumpitnow zakucie to specyfikacja klienta , autor wątku nie oferuje w ofercie takiej usługi czyli w takim przypadku nie może zwrócić całości .
sprzedaż na allegro czegoś na długość bieżąca niema sensu bo wtedy wychodzą takie cyrki.
Albo wszystko albo nic.