Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
od tygodnia gdy klient kupi przedmioty mimo zadeklarowanej wysyłki na 1 dzień dostaje informację o konieczności nadania paczek tego samego dnia. Był przypadek, że klient wykonał zamówienie o 12:30 do paczkomatu InPost. Czas na wysłanie jaki dostałem był do końca tego samego dnia. Mimo natychmiastowego spakowania paczki i nadaniu w paczkomacie to dostałem ujemne punkty za dostawę w czasie, ponieważ paczkomat został już wcześniej opróżniony.
Szukałem różnych ustawień na koncie, wszystkie oferty mam zadeklarowany czas na wysyłkę 1 dzień. W opcjach wysyłka w tym samym dniu mimo, że mam informację, że klienci nie widzą informacji ustawiłem na wszystkich przewodników czas do 05:00. Jednak to również nie pomogło.
Powoduje to sytuację, gdzie dostaje zamówienie tuż przed przyjazdem kuriera i nie jestem w stanie przygotować i nadać przesyłki.
@Pro-Hodowca kiedy ustawiałeś godzinę graniczną ?, sprawdź dokładnie czy zrobiłeś to do wszystkich przewoźników
Jeżeli mówimy o godzinach wysyłki tego samego dnia mam wszystkie ustawione na 05:00. Dla pewności ustawiłem na wszystkich nawet tych których nie obsługuje w cennikach
@Pro-Hodowca Sprawdź, jakie masz ustawione godziny graniczne oraz sprawdź godziny graniczne paczkomatu, w którym nadajesz paczki.
Więcej informacji znajdziesz w tym artykule.
Jeżeli mówimy o godzinach wysyłki tego samego dnia mam wszystkie ustawione na 05:00. Dla pewności ustawiłem na wszystkich nawet tych których nie obsługuje w cennikach
Co do godzin paczkomatu jest to 13:00
A dla przykładu mam tu zamówienie złożone i opłacone o 12:40 i wymagane nadania tego samego dnia
@Pro-Hodowca jak najedziesz myszką na czas na wysłanie, to zobaczysz takie coś
więc ten czas nie jest wymagany, tylko szacowany, tak aby zgadzał się przewidywany😉