Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący założył dyskusję na allegro lokalnie, ponieważ nie chciałam zgodzić się na zwrot na allegro lokalnie. Kupujący stwierdził że w kupionym przedmiocie bateria nie trzyma wystarczajaco długo. Zgodziłam się na zwrot towaru informując że kupujący zwraca produkt na swój koszt. Kupujący domagał się wówczas od moderacji allegro w dyskusji wygenerowania kodu zwrotu do przesyłki, ale moderator napisał że nie ma takiej możliwości i ze może towar zwrócić na swój koszt. Po odebraniu przesyłki zwrotnej odesłałam koszty towaru, a teraz nagle po otrzymaniu kosztów zwrotu, kupujący żąda ode mnie zwrotu kosztu przesyłki w obie strony, do kupującego i zwrotnej do mnie. Czy mam obowiązek zwrócić te koszty?
Jeżeli zwrot to nie zwracasz, jeżeli uznana reklamacja tak- zwracasz.
No właśnie według mnie nie rozpoznawałam reklamacji, a przyjęłam zwrot, kupujący nie pisał nic o tym że chce reklamować i na jakich warunkach. Po prostu odesłałam koszty towaru po otrzymaniu przesyłki.
@alicjag100 Tak jak napisałem, zwrot nie zwracasz, uznana reklamcja zwracasz.