Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Notorycznie przez przewożnka DPD wracają paczki ponieważ uległy zniszczeniu podczas transportu. Z innymi kurierami tego problemu nie ma i dostarczają te same paczki i tak samo zapakowane. Kto za to odpowiada i co z moimi pieniedzmi za zniszczone przez nich towary?
@przyjemnezakupy0 znając życie jeśłi napiszesz reklamacje otrzymasz odpowiedź że paczki był źle zabezpieczone. Generalnie masz dwa a w zasadzie trzy wyjscia albo lepiej pakowac paczki dla dpd, albo filmowac pakowanie każdej paczki i odwoływac sie od odrzuconych reklamacji, albo też zrezygnować z dpd.
My nie mamy problemów ze zniszczonymi paczkami mimo że takze korzystamy z tej firmy wiec osobiście podejrzewam niestaranność u kuriera który odbiera Wasze paczki lub w pierwszym oddziale do którego je dostarcza.
Ostatnio nadając w oddziale jednej z frim ( nie było to dpd) sam byłem swiadkiem jak paczki z napisem " ostrożnie szkło" kurierzy rzucali do kontenerów przez całego dużego busa. Rzeczywiści w dwóch czy trzech coś chrupneło ale zdaje sie że kurierom to nie przeszkadzało .
@przyjemnezakupy0 odpowada dpd ale oni mają standardy do bani i odrucają wszelkie reklamacje więc polecam nagrywanie pakowania paczek jak cegły i zagrożenie pozwem sądowym z materiałem dowodowym w postaci nagrania porządnego spakowania paczki do transportu filmik możesz im udostepnić w celach dowodowych by się zastanowili
Przed sprzedającym odpowiada przewoźnik, ale jak ze Smartem powinno Allegro ale ma...