Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
kto ponosi koszt zwrotu towaru w przypadku gdy kupujący nie odebrał paczki bądź podał błędny adres?
@ZlotaEnergiaShop jesteś przedsiębiorcą więc przed zaoferowaniem produktów do sprzedaży powinieneś zapoznać się z prawami konsumenta oraz obowiązkami jakie nakłada na Ciebie prawo
Łał ta odpowiedź jest tak pomocna, że aż wcale. Ale mam nadzieję, że chociaż mniemanie o sobie Ci wzrosło 😉
@ZlotaEnergiaShop tak , jak większość z pokolenia Z-etek idziesz na wydrę , a potem lament ,, jaki to klient niedobry jaką to krzywdę zrobił biednemu sprzedawcy ,, a wystarczy poświęcić trochę czasu , podpytać ,,wujka Googla ,, i działać zgodnie z obowiązującym prawem .
Widzę, że pozjadane są już wszelkie rozumy i nawet z magicznej kuli udało się wywróżyć, którym jestem pokoleniem 😉 Dużo pracy przed Tobą, życzę powodzenia !
@ZlotaEnergiaShop Dzień dobry! Wszystko zależy od metody dostawy. Dla Allegro Delivery i przesyłek InPost (z przedrostkiem Allegro) zwrot operacyjny jest darmowy. Dla pozostałych przewoźników obowiązują stawki widoczne w regulaminie: https://allegro.pl/regulamin/zalacznik/4
Dziękuję za konkretną i rzeczową odpowiedź 😉
@ZlotaEnergiaShop Dziwne pytanie, zawsze koszt przesyłek ponosi nadawca, nie jest ważne w którą stronę paczka jedzie.
Jeżeli uważasz że w jakichś szczególnych przypadkach ktoś inny, czyli kupujący naraził cię na straty to masz prawo domagać się odszkodowania, rekompensaty. Niestety w systemie Allegro nie ma opracowanych procedur na takie żądania więc pozostaje ci droga sądowa, proces cywilny o odszkodowanie od kupującego.
Dziękuję za odpowiedź 😉