Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Słuchajcie, mam taką sytuację. Wykonuję ręcznie wykonane rzeczy z materiału jakim jest papier i folia. Na aukcji w opisie oferty zaznaczam, że produkt wykonany jest z papieru, a zdrapki należy zdrapywać monetą. Przy wszystkich ofertach, jakie do tej pory sprzedaliśmy - nie mieliśmy żadnych uwag, a wręcz przeciwnie - kupujący pisali same pozytywy, nawet w prywatnych wiadomościach. Dziś otrzymaliśmy w otwartej dyskusji informację od klientki cytuję:
"Witam, podarowała prezent dzien wczesniej narzeczonemu poniewaz pojechał w delegacje Jak sie okazuje państwa produkt nie spełnia oczekiwań Zdrapki podczas drapania maja twarda nawierzchnie przez co podczas drapania robi sie dziura … Oczekuje jakiejs rekompensaty bo nie moze tak byc Zapłaciłam za produkt a on jest wadliwy . "
Facet tak drapał mocno te zdrapki, że zrobił dziurę... Tak prawdę mówiąc, trochę mnie zszokowała ta wiadomość 😆 bo nigdy nikt nic takiego nie zgłaszał. I teraz baba żąda rekompensaty. Zdrapki były wykonane na zamówienie indywidualne, personalizowane, więc rozumiem, że chce odzyskać pieniądze, ale nie może zwrócić produktu, więc korzysta rzekomo z reklamacji i próbuje tym kanałem. Pomijając fakt, że dziury to można mieć (nawet w głowie) i zrobić wszędzie, jeśli się nie umie z czegoś korzystać i że klientka nie wysłała po zakupie wymaganych informacji (sami pofatygowaliśmy się wysyłając jej smsa, żeby łaskawie wysłała potrzebne informacje do zrealizowania zamówienia) - to co zrobilibyście na moim miejscu w tej sytuacji ? Wg mnie produkt jest wykonany z materiału takiego, jak pisze na aukcji i tu jest nieumiejętne używanie go.
@malapani_art Może facet wydrapał coś zbyt fantazyjnego i teraz ściemnia że zrobiła się dziura 😂🤣
Dzięki za pocieszenie👍😂
Musisz reklamację rozpatrzyć, możesz zażądać w tym celu odesłania towaru, możesz uznać albo nie. Kupujący ma prawo do reklamacji, ma narzędzia tu na Allegro takie jak: dyskusja i oceny.
@malapani_art Nie możemy Ci powiedzieć co masz zrobić bo decyzja należy do Ciebie.
Możemy Ci powiedzieć jakie masz możliwości.
Możesz uznać reklamację - nawet jeśli jest niesłuszna w Twojej opinii - i mieć mimo wszystko zadowolonego klienta.
Możesz reklamację odrzucić - ale wtedy licz się z negatywem i w konsekwencji utratą SMARTA.
Przy tak małej ilości komentarzy jaką masz obecnie to będzie dla Ciebie katastrofa...
@malapani_art to jest reklamacja i masz obowiązek się do niej odnieść co nie znaczy ,że uznać . Masz wątpliwości co do roszczenia klientki to poproś o odesłanie w celu weryfikacji produktu , Znasz swoje produkty , ocenisz i wówczas podejmiesz decyzję .