Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
To zamówienie Kupujący anulował: 47cff061-9b0e-11ec-9ceb-87f49e0cce5d
Pierwszy raz mam taką sytuację. Zamówienia nie wysłałam, ale mam pytanie: Kupujący zapłacił z góry 28,94 zł więc widnieje jako opłacone. Czy mam mu zwrócić środki i czy prowizja od tego anulowanego zamówienia została już przez Allegro pobrana?
Czy może automatycznie wszystko się dzieje i nie muszę robić nic?
Dodam jeszcze, że zamówienie było bez Smart na paczkomat. Czyli opłacił jeszcze przesyłkę za 8,99zł.
Środki oczywiście że musisz mu zwrócić, całość. Prowizja nie zostanie naliczona jak nie doszło do realizacji zakupu, jakby została jednak pobrana a sprzedaż na AL to napisz o zwrot: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Czyli klikam "zwróć wpłatę 28,94", a kto mu odda 8,99 za przesyłkę?
@CHECINIAKI zwracasz wszystko wraz z kosztami przesyłki .
Szkoda tylko, że nie ma tam możliwości zaznaczenia "Kupujący anulował"
Wszystkie inne dostępne tam powody zwrotu środków są niezgodne z prawdą.
Na razie nie mam środków na PayU, stan środków 0,00. Więc czekam aż coś napłynie to zwrócę wpłatę.
@CHECINIAKI zaznacz zwrot , z grubsza nie ma to znaczenia .