anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący anulował zamówienie z płatnością z góry

Client:59247542
#14 Krzewiciel#

To zamówienie Kupujący anulował:  47cff061-9b0e-11ec-9ceb-87f49e0cce5d

Pierwszy raz mam taką sytuację. Zamówienia nie wysłałam, ale mam pytanie: Kupujący zapłacił z góry 28,94 zł więc widnieje jako opłacone. Czy mam mu zwrócić środki i czy prowizja od tego anulowanego zamówienia została już przez Allegro pobrana?

Czy może automatycznie wszystko się dzieje i nie muszę robić nic?

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

Client:59247542
#14 Krzewiciel#

Dodam jeszcze, że zamówienie było bez Smart na paczkomat. Czyli opłacił jeszcze przesyłkę za 8,99zł.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Środki oczywiście że musisz mu zwrócić, całość. Prowizja nie zostanie naliczona jak nie doszło do realizacji zakupu, jakby została jednak pobrana a sprzedaż na AL to napisz o zwrot: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...

oznacz moderatorów

Client:59247542
#14 Krzewiciel#

Czyli klikam "zwróć wpłatę 28,94", a kto mu odda 8,99 za przesyłkę?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:59247542 zwracasz wszystko wraz z kosztami przesyłki .

oznacz moderatorów

Client:59247542
#14 Krzewiciel#

Szkoda tylko, że nie ma tam możliwości zaznaczenia "Kupujący anulował"

Wszystkie inne dostępne tam powody zwrotu środków są niezgodne z prawdą.

oznacz moderatorów

Client:59247542
#14 Krzewiciel#

Na razie nie mam środków na PayU, stan środków 0,00. Więc czekam aż coś napłynie to zwrócę wpłatę.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:59247542 zaznacz zwrot , z grubsza nie ma to znaczenia .

oznacz moderatorów