anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący chce abym wysłała towar później, jak to najlepiej zrobić?

MAMY ROZWIĄZANIE!
noale_pl
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Jestem "początkująca" w sprzedaży. Proszę o krótkie info i wsparcie w poniższym temacie. Być może już kiedyś bylo to poruszane - to będę wdzięczna za link. 

Klient dokonał zakupu w niedzielę 14.11 - a w wiadomości podał informację, że prosi aby dostawa produktu była w czwartek 18.11 (towar za pobraniem - DPD- smart). Jak najlepiej to rozegrać, bo zgodnie z ustawieniami wysyłam paczki w ciągu 1 dnia... i tak aby mi te statystyki 'nie poleciały':

- czy wygenerować etykietę nadawczą dziś i wysłać w środę aby w czwartek było u klienta? Czy jest inne rozwiązanie aby pkt nie tracić? 

Pozdrawiam serdecznie Monika

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12
mdrogeria
#21 Demiurg#

noale_pl a... nijak / przerabiałem temat / , wyślij później  ,system policzy Ci paczkę jako nie nadaną w terminie .... nic wielkiego się nie dzieje pod warunkiem ,ze Twoja jakość jest na wysokim poziomie .

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@noale_pl Aby nie "poleciały statystki", najlepiej wysłać towar zgodnie z ustawieniami, inaczej polecą. Niech klient anuluje zakup i kupi ponownie wtedy, gdy chce otrzymać zakupy. 

oznacz moderatorów
A3dam
#19 Nestor#

@noale_pl 
Jak nie wyślesz dziś - to statystyki polecą (data wygenerowania etykiety nie ma znaczenia).
Jak wyślesz dziś - to statystyki nie polecą, jutro będzie próba doręczenia. Adresat może jednak samodzielnie zmienić oczekiwaną datę doręczenia przesyłki kurierskiej na późniejszą (i może warto go o takiej możliwości uświadomić)

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów
noale_pl
#7 Wielbiciel#

Dziękuję @A3dam @xyz96 @mdrogeria za podpowiedzi! Spróbuję namówić Klientkę na rozwiązanie @A3dam 

pozdrawiam 🙂

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#