anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący dwukrotnie nie odebrał przesyłki, a założył dyskusję, nie odstąpił od umowy, co robić?

wiechu383
#8 Zapaleniec#

Klient nie odbiera pierwszej wysyłki, zakłada dyskusję z pretensjami. że nie dostał paczki. Wyjaśniono, że to jego wina bo paczka wysłana w terminie i sam nie odebrał. Na zadane pytanie co dalej zrobić ...cisza. Znowu robi zakup na inne ale bardzo podobne produkty, ponawiam pytanie co z poprzednim zamówieniem, dalej nie ma odpowiedzi. Po rozmowie z konsultantem decydujemy wysłać w jednej paczce dwa zamówienia (dodam, że obydwa są na FV), informując kupującego o tym fakcie. I jak myślicie co dalej..?  Znowu paczka wraca z obiema zamówieniami, czyli powtórka - nie odebrane z paczkomatu. W dalszym ciągu umowa kupna-sprzedaży jest ważna, bo nie było żadnego słowa o rezygnacji. Co dalej zrobić?  Wydzwaniać, pisać nie licząc na odpowiedź? A co z naszymi kosztami za wysyłkę czyli 0,99 zł+1, 99 zł+ koszty zapakowania towaru+ koszt czasu pracownika? Może znacie złoty środek co zrobić? Dziękuję za sensowne podpowiedzi.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

_Likos_
#21 Demiurg#

@wiechu383  napisać za pomocą allegro do klienta , odłożyć paczke i czekać na dyspozycje klienta

Następną wysyłke zrobić kiedy klient dopłaci za koszt dodatkowej wysyłki

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Ewidentnie klient robi ci koszty i bałagan na sklepie .Nie udostępniaj opcji wysyłek pobraniowych oraz z odbiorem osobistym ,te sprawiają najwięcej kłopotów.

oznacz moderatorów

wiechu383
#8 Zapaleniec#

Te obie przesyłki były opłacone. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@wiechu383 jak opłacił i nie odebrał, napisać maila z prośbą o kasę na  ponowną wysyłkę dopłatę 8,99 zł i czekać na ruch kupującego 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

wiechu383 napisz wiadomość i czekaj ... nic więcej nie zrobisz .

oznacz moderatorów

wiechu383
#8 Zapaleniec#

A co poprzednimi kosztami, myślicie, że mogę oprócz za ponowną wysyłkę dodać koszy poprzedniego pakowania i wysyłania czyli jakieś 5 zł? tu już nie chodzi o sumę ale o konsekwencję lekceważącego postępowania w obec nas  typu :pretensje, dyskusja - nie uzasadniona. 

oznacz moderatorów

terazauto
#13 Ambasador#

@wiechu383 - Niestety musisz z tym żyć. Możesz obciążyć Klienta za koszt magazynowania przedmiotów, ale On ma prawo rezygnacji więc ffty-fifty.... Powiem Ci że nie warto w ogóle walczyć. Trafiłeś na takiego kolesia, i trudno.  Czorna lista i żyj z tym doświadczeniem. Tyle.

oznacz moderatorów