Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący nie dokończył transakcji, nie zapłacił za przedmiot. Nie odpowiada na kontakt. Czy zostanę obciążony prowizją i kiedy mogę wystawić przedmiot jeszcze raz???
Tak, prowizja jest naliczana w chwili zakupu, a nie w chwili zapłaty. Jeśli klient nie zapłaci w ciągu 7 dni, możesz wystąpić o zwrot prowizji i wystawić przedmiot ponownie. https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...
dzięki za informację, pozdrawiam 😉
@kietu Na lokalnie odnowi ci się automatycznie po 5-ciu dniach, jak jest nie opłacone.
😉 dzięki
Wystawiasz nie na Allegro, tylko na Allegro Lokalnie. Tam, jeśli klient nie zapłaci w ciągu 5 dni, opłata za transakcję nie zostaje naliczona i ogłoszenie odnawia się automatycznie po tym czasie.
Jeżeli jednak klient wybrał pobranie lub odbiór osobisty, opłata będzie naliczona, wtedy o jej anulowanie możesz poprosić przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Powinieneś w takiej sytuacji załączyć jakiś dowód na rezygnację kupującego.
😉 dzięks