anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący nie dokończył transakcji, czy zostanę obciążony prowizją i kiedy mogę wystawić przedmiot?

kietu
#2 Obserwator#

Kupujący nie dokończył transakcji, nie zapłacił za przedmiot. Nie odpowiada na kontakt. Czy zostanę obciążony prowizją i kiedy mogę wystawić przedmiot jeszcze raz???

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

xyz96
#21 Demiurg#

Tak, prowizja jest naliczana w chwili zakupu, a nie w chwili zapłaty. Jeśli klient nie zapłaci w ciągu 7 dni, możesz wystąpić o zwrot prowizji i wystawić przedmiot ponownie. https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...

oznacz moderatorów

kietu
#2 Obserwator#

dzięki za informację, pozdrawiam 😉

oznacz moderatorów

pulkownik66
#19 Nestor#

@kietu  Na lokalnie odnowi ci się automatycznie po 5-ciu dniach, jak jest nie opłacone.

oznacz moderatorów

kietu
#2 Obserwator#

😉 dzięki

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Wystawiasz nie na Allegro, tylko na Allegro Lokalnie. Tam, jeśli klient nie zapłaci w ciągu 5 dni, opłata za transakcję nie zostaje naliczona i ogłoszenie odnawia się automatycznie po tym czasie.

Jeżeli jednak klient wybrał pobranie lub odbiór osobisty, opłata będzie naliczona, wtedy o jej anulowanie możesz poprosić przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...

Powinieneś w takiej sytuacji załączyć jakiś dowód na rezygnację kupującego.

oznacz moderatorów

kietu
#2 Obserwator#

😉 dzięks

oznacz moderatorów