Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie proszę o pomoc klijent kupił i zapłacił za towar. 38 zł plus mini kurier allegro.
Nie odebrał paczki po dwóch próbach paczka wróciła do mnie.
Klijent mówi ze kurier nie dzwonil i mam wysyłać towar jeszcze raz.
Mam towar latwo psujący który już jest do wyrzucenia,
zostałem obciążony przez inpost kosztem zwrotu,
Do tego nową paczkę mam wysłać na inny adres a przez allegro inpost nie można edytować adresów więc zostaje zwykła droga paczka.
Co robić i czy jak wystawi mi negatywa allegro go usunie.
Zrobić zwrot 38 zł za towar pomniejszony o dostawę bo muszę opłacić zwrot ?
@owocowyraj jak nie wejdziesz w d... klientowi to zerwiesz negatywa , a na usunięcie raczej nie licz, Inpost Ci nie policzył za zwrotkę ,ale powinieneś potrącić za towar bo jak piszesz nie nadaje się do ponownej wysyłki , kurier dzwonić nie musi , w dniu doręczenia pac..kliet dostał sms-a . Jak opłaci ponownie przesyłkę wyślij mu to co do Ciebie wróciło , nie opląci oddaj 1 zł bo cokolwiek musisz oddać .
nic pan nie zdziała allegro wpusciło naciągaczy my jako sprzedawcy nie mamy nic do gadania te chore regulaminy sama dziś zaliczyłam wizytę na polici dostała kase z allegro i zgłosiła że kupiła podrube sprzedasz mam zablokowano a allegro reklamacie wysyła z działu do działu i tak się bujam po 11 latach sprzedaży
Sam musisz wybrać zwrot który się nie należy albo negatywny komentarz.
@LEW433 odda kasę , czy wyśle nową paczkę to po podejściu klienta widzę ,że bez negatywa się nie obejdzie ,oddaj zeta , umotywuj jak należy zaciśnij zęby i najlepiej przez miesiąc nie zaglądaj do panelu ocen .
@owocowyraj towar łatwo psujący się nie podlega zwrotom jeśli w ofercie w zakładce zwrot masz to wyszczególnione. Więc albo negatyw albo wzywasz go do odebrania opłacenia etykiety tego co wróciło bo za towar nic mu nie musisz oddawać jak opisałeś go w zwrotach jeszczze ci wisi za zwrot paczki
@az1rael nie spotkałem się jeszcze z naliczeniem za zwrot przez Inpost , tak.... są naliczane opłaty przy zwrocie paczek niezgodnych z regulaminem , nadgabaryt, waga , czy ujawniony towar nie dopuszczony do przewozu .
wiesz co nie wiem czy za tego kuriera coś naliczają ale jak naliczyli to kupujący jeszcze mu dłużny jest
Serio? - to chyba nie wysyłasz przez InPost.
Masz chyba na myśli jedynie paczkomaty Allegro Inpost - wtedy przesyłka zwrotna jest za darmo.
Kurier - jest płatny, niestety. A najgorzej jest z przesyłką pobraniową i odmową jej odbioru przez kupującego. 40 zł w plecy. Na listę MNK, ale kasa boli.. Oczywiście można iść do sądu i sprawa wygrana będzie. Tylko kto ma na to czas?
Mam wszystko wyszczególnione . Ale mam też status super sprzedawcy i negatyw mi niepotrzebny. Czyli mam dopłacać i całować klienta po stópkach bo allegro i tak powie ze klijeny ma zawsze rację
Co do dopłaty za zwrot to niewiem czytałem w necie tylko ze naliczają
@owocowyraj wszystko zależy jak duże jaja masz lub jak głęboko wejdziesz w klienta 😄
Samo to że masz nadać na inny adres daje do myślenia 🙂 Napisz że nie ma takiej możliwości i poproś o odstąpienie i ponowny zakup z innym adresem, oddaj co wpłacił taniej wyjdzie a do InPosta złóż reklamację na wypadek dyskusji co by mieć podkładkę czy buło w doręczeniu 😄
ogarnij się i nie ulegaj przed cwaniakami a znaczek ss ci jest potrzebny [edycja]
Serio? ja dokonuję zakupów głównie jako firma. Również prywatnie.
Obecnie znaczek SS nie ma dla mnie kompletnie żadnego znaczenia. Po prostu - znaczy tyle co nic. Tak samo termin dostawy - to fikcja podawana przez Allegro, niezgodne z regulaminami dostaw wszystkich przewoźników.
Kolejny parametr wymyślony i podawany przez Allegro - "termin dostawy" - to tylko fikcja wymyślona przez serwis Allegro dla manipulacji wynikami wyszukiwań. Kupuję i sprzedaję, wiem jakie są realia, czasem wysyłam towar w ten sam dzień, chociaż mam 2 dni ustawione na czas wysyłki.
Natomiast czasem otrzymuję towar na następny dzień po zakupie (a Allegro pokazuje np. 3 dni), a towar ze wskazaniem na następny dzień po zakupie - otrzymuję za 2-3 dni.
I jak się ma do tego to wskazywanie przez Allegro terminów dostawy - ano nijak..
Klient kupuje u mnie towar w np. piątek, Allegro pokazuje mu dostawę na poniedziałek lub wtorek. OK - na weekend wyjeżdża, będzie w sam raz.
Ja towar wysyłam w piątek, w sobotę jest w paczkomacie. A w poniedziałek po południu, zgodnie ze wskazanym przez Allegro terminie, klient idzie do paczkomatu - a tu zonk - paczka wraca do sprzedawcy. I są pretensje, bo paczka miała być do odbioru poniedziałek - wtorek.