Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka zgłosiła zwrot prawie dwa tygodnie temu i do tej pory go nie odsyła mimo iż za 2 dni mija termin na odesłanie towaru. Jeśli nie odeśle lub odeśle po terminie to jesteśmy zobowiązani oddać jej pieniądze?
Za co chcesz jej oddawać pieniądze skoro nie odeśle?
Najważniejszy jest termin zgłoszenia.
Zakładając że sprzedajesz jako firma i zwrot to odstąpienie od umowy a nie reklamacja to krótko mówiąc tak
.. ale oczywiście można wstrzymać się do momentu doręczenia gdyż przysługuje Tobie możliwość weryfikacji stanu towaru i masz prawo w uzasadnionych przypadkach do obniżenia kwoty przy zmniejszeniu wartości otrzymanego towaru.
Witam, zwrot zgłoszony 23.01. i dzisiaj mija 15 dni, przesyłka nie wróciła fizycznie do naszego sklepu, jednak widzimy, że 04.02. umieszczono ją w paczkomacie.
Niestety paczka jeszcze nie wraca, może po południu status zacznie się zmieniać, jak kurier ją wyciągnie. Czy zgłoszony zwrot jest dalej ważny?
Klient ma 14 dnia na nadanie paczki od momentu zgłoszenia zwrotu, a to ile kolejnych dni/tygodni będzie jechać przesyłka to już nie ma znaczenia.
Ja osobiście jeśli towar jest nowy to nie robię problemów z przekroczeniem terminu o kilka dni, wiadomo, że co innego jest przetrzymywać towar 30 dni i z niego korzystać, a co innego, gdy klient z różnych przyczyn nie miał czasu/możliwości zrealizowania zwrotu w terminie.
dzięki!
Nie ma znaczenia kiedy dojdzie ma znaczenie kiedy nada, jak paczka w drodze to jest ala kupującego dowód a Ty masz 14dni na zwrot środków od chwili odstąpienia kupującego od umowy zakupu a nie od chwili wysłania czy odbioru.