Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
08.08.2020r. Kupujący "kupił" jedną z proponowanych srebrnych monet. Niestety w wiadomości napisał, że rezygnuje z zakupu. Została naliczona prowizja i chciałbym wnioskować o jej zwrot. Nie mogę sobie poradzić z procedurą składania wniosku o ten zwrot, gdyż nie wyszukuje zamówienia.
Proszę o kontakt.
kupujący musi anulować zakup dopiero wtedy zlozysz wniosek o zwrot prowizji
@Rad-Stol nie musi 🙂
Spróbuj wpisać login kupującego.
@xyz96 @aragorn1991 a zakup nie był przypadkiem tu https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/sprzedane
Dzień dobry,
Trzeba wejść w zamówienie i tam ustawić płatność jako nieopłacone
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/?payment.status=NONE%2CCANCELLED%2CIN_PROGRESS%2...
Akcje--->Zwrot prowizji
@CZ-edu jak znam życie zakup na Lokalnie i nie będzie zwrotu 😄
Faktycznie znasz życie ...
https://allegrolokalnie.pl/oferta/srebrna-moneta-bulionowa-kookaburra-sowa-kangur
I nie będzie zwrotu
Czyli, że nie dostanę zwrotu prowizji bo na lokalne?
Dzień dobry,
Trzeba wejść w zamówienie i tam ustawić płatność jako nieopłacone
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/?payment.status=NONE%2CCANCELLED%2CIN_PROGRESS%2...
Akcje--->Zwrot prowizji
Tutaj niestety nie wyszukuje mi żadnych zamówień
Na AL nie ma prowizji nazwali sobie ten proceder obsługą transakcji i zwrotów nie chcą robić. ich cyrk ich reguły .