Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący nie zapłacił mi już 12 dzień z rzędu ma wyłączony telefon, nie mam z nim żadnego kontaktu. Jak mam go poinformować że wystawiam ten przedmiot jeszcze raz tak, żeby potem nie miał pretensji.
Mailem?
@RoyalFoto66 Albo przez centrum wiadomości https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/centrum-wiadomosci/wiadomosci/new-message
Zasadniczo to mógłbyś olać żartownisia, gdyż w zależności od tego gdzie sprzedałeś, to ma 5 (allegro lokalnie) do 7 (tradycyjne allegro) dni na wpłatę należności, bo nie wierzę, że można mieć wyłączony telefon przez niemalże 2 tygodnie (lewy nr?).
PS On pretensję?😂 A za co?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@RoyalFoto66 Zgodnie z regulaminem Allegro możesz "olać" kupującego po takim czasie
@RoyalFoto66 dokładnie, wystąp,o zwrot prowizji, wystaw przedmiot ponownie i nie przejmuj się tym gostkiem.
Zwrot prowizji + czarna lista i Do widzenia