anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

kupujący nie zapłacił mi już 12 dzień z rzędu ma wyłączony telefon, co robić??

RoyalFoto66
#1 Nowicjusz#

Kupujący nie zapłacił mi już 12 dzień z rzędu ma wyłączony telefon, nie mam z nim żadnego kontaktu. Jak mam go poinformować że wystawiam ten przedmiot jeszcze raz tak, żeby potem nie miał pretensji.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Vryko
#18 Luminarz#

Mailem?

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@RoyalFoto66 Albo przez centrum wiadomości https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/centrum-wiadomosci/wiadomosci/new-message

Zasadniczo to mógłbyś olać żartownisia, gdyż w zależności od tego gdzie sprzedałeś, to ma 5 (allegro lokalnie) do 7 (tradycyjne allegro) dni na wpłatę należności, bo nie wierzę, że można mieć wyłączony telefon przez niemalże 2 tygodnie (lewy nr?).

PS On pretensję?😂 A za co?

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@RoyalFoto66 Zgodnie z regulaminem Allegro możesz "olać" kupującego po takim czasie 

oznacz moderatorów

PHUABIB2
#12 Orędownik#

@RoyalFoto66  dokładnie, wystąp,o zwrot prowizji, wystaw przedmiot ponownie i nie przejmuj się tym gostkiem.

oznacz moderatorów

majster_man
#14 Krzewiciel#

Zwrot prowizji + czarna lista i Do widzenia

oznacz moderatorów