Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie wiem czy właściwie powinnam oddać te pieniądze czy w jakiś inny sposób wyjaśniać prawdopodobnie kupujący złożył reklamację do Inpostu i została odrzucała w jaki sposób przekazać mu pieniądze czy prywatnie na jego konto czy przez Allegro
Sprzedaż jako osoba prywatna czy jako firma?
Tego nie wiemy ale jak dotarł potłuczony to tak środki możesz zwrócić na konto podane przez kupującego, jest to zgodne z regulaminem.
@Alakasz90 odpowiedz na pytanie @komis-bell - czy była to sprzedaż jako firma, czy jako osoba prywatna. Ma to znaczenie co do tego, czy w ogóle powinnaś oddać pieniądze.
@Alakasz90
Generalnie reklamację składa nadawca czyli Ty,
odbiorca może tylko w konkretnych przypadkach jeśli odebrał paczkę i ma zastrzeżenia co do zwartości/uszkodzeń (tak jest w większości regulaminów przewoźników)
W przypadku jeśli przesyłka była smartem reklamacje możesz ty jako nadawca albo kupujący jako odbiorca złożyć do właściciel usługi czyli allegro które wyjaśnia kwestie z przewoźnikiem.
To czy zwrócisz pieniądze to Twoja decyzja ( bezpieczniej przez allegro, nie będziesz musiał udowadniać zwrotu )
Pamiętaj ze obowiązkiem jest rozpatrzenie reklamacji kupującego i jeśli jest taka potrzeba to wyjaśnienie sprawy z przewoźnikiem (złożenie reklamacji do przewoźnika)
@ALL-DA Jeśli była to sprzedaż prywatna to niebezpieczeństwo utraty przesyłki przechodzi na kupującego z chwilą jej nadania przez sprzedającego.
@komis-bell dzięki
faktycznie kiedyś coś mi się obiło o uszy ale
nie sprawdzałem czy jest różnica w odpowiedzialności za paczkę "przy prywatnej sprzedaży"
Tym bardziej @Alakasz90 jeśli sprzedaż była prywatna to nie masz obowiązku zwrotu chyba że uważasz za zasadne uznanie roszczeń kupującego (bo np kiepsko zapakowałaś itp).