anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący twierdzi ze zapłacił za towar my nie otrzymaliśmy wpłaty

Sklep_InBud
#8 Zapaleniec#

Cześć, 

Kupujący twierdzi że zapłacił za towar, jednak nie otrzymaliśmy wpłaty. 

Jak rozwiązać ten problem ? 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

Trzeba poczekać na pieniądze. Samo twierdzenie to za mało.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Sklep_InBud czasem przelew się zawiesza i wraca do kupujacego . Poinformuj klienta o takiej możliwosci i niech zweryfikuje platność na swoim koncie . Zwrot po nieudanej platności trwa ok 3 dni .

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Sklep_InBud Podaj mi proszę numer oferty lub numer zamówienia, którego dotyczy ta sprawa. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów