Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Pani zakupiła u nas produkt, wystawiła negatywa w święta, i doszliśmy do porozumienia, że negatyw został wystawiony omyłkowo i Pani, chciałby go usunąć, aczkolwiek z tego co mogę się domyślić, Pani nie korzysta bardzo płynnie z internetu. Podesłałem, jej link z allegro pomoc, jak usunąć komentarz, ale na mailu nie widzi żadnej prośby o usunięcie, a z historie zakupów podobno usunęła. Jest jakiś sposób aby ułatwić Pani usunięcie komentarza ?
Pozdrawiam..
@VERDEKAM a może kupujący to jacker3 bo wczoraj był podobny wątek
Nie, nie kupujący o takim nicku. Dziękuje.
Wystarczy, że pani napisze do Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0... i poprosi o usunięcie komentarza - zostanie usunięty.
@VERDEKAM Maila da się odszukać nawet po usunięciu. Oczywiście można poprosić także Allegro o usunięcie komentarza.