anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący wybrał Allegro Paczkomaty InPost, ja wysłałam zwyczajnie

Sklep_Kinkel
#7 Wielbiciel#

Hej! Proszę o małą pomoc. Klient zamówił towar i wybrał metodę paczkomaty Allegro. Niestety okazało się, że do tego potrzebna jest umowa, której na tamten czas nie miałam. Chciałam wysłać jak najszybciej, więc wysłałam zwykłym paczkomatem w piątek, klient niedługo ma odebrać paczkę. Jednak na koncie widnieje mi ciągle jako niewysłane, że nieterminowa wysyłka. Obecnie już umowa podpisana, mogę nadać i pobrać etykietę z poziomu Allegro, ale czy nie da się inaczej jakoś zaznaczyć, że towar wysłany, klient potwierdzi? Czy muszę wysyłać pusty karton i mieć już to opóźnienie dwudniowe na koncie?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Jak wysłałaś normalnie, to teraz nie wysyłaj pustego kartonu.

oznacz moderatorów

Sklep_Kinkel
#7 Wielbiciel#

 Ok, w jaki sposób wobec tego usunać zamówienie z tych oczekujących na wysłanie? Im dłużej według allegro zwlekam z wysyłką tym gorsze mi da statystyki.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Sklep_Kinkel wprowadź numer paczki i zmień status na wysłane 🙂

ghgggg.png

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Sklep_Kinkel
#7 Wielbiciel#

Tak zrobiłam. Nadal w szczegółach zamówienia to wygląda tak: 

PRZESYŁKA 1 Z 1

  1. Oczekuje na nadanie

  2. W drodze

    Przewidywany czas wysyłki: pon. 13 cze.

  3. Odbierz paczkę

    Przewidywany czas: wt. 14 cze.

  4. Przesyłka odebrana

Oczywiście opcja numer 1 jest pogrubiona. 

oznacz moderatorów

Sklep_Kinkel
#7 Wielbiciel#

Nie potrzebowałam, aż tak obrazkowej instrukcji, ale doceniam. Ściagnęłam też analizę w Excelu wskazująca, które z zamówień daje mi takie ujemne punkty za wysyłkę w terminach i choć dodany został numer przesyłki i tak tabelka w Excelu potwierdza to tuż obok w okienku czy wysłana nadal widnieje NIE. 

 

Mam wrażenie, że dopóki nie ściągnę etykiety allegrowej i nie wyślę to to nie zniknie. 

oznacz moderatorów

lwowl
#10 Popularyzator#

@Sklep_Kinkel
Problem polega na tym że zamówienie zostało wysłane bez "allegro mail" czyli tego maila który dotyczy zamówienia + kupującego. Nic nie poradzisz. Zmiana statusu zamówienia (punkty za terminową wysyłkę) to jest najmniejszy problem jaki może z tego wyniknąć.

oznacz moderatorów